SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

De ce Soap Bazar?

2 comentarii

Pentru ca imi place natura, soarele, marea, tot ce-i verde si frumos, pentru ca placerea de a utiliza produse naturale indeosebi sapunuri s-a transformat in pasiunea de a face aceste produse minunate.
Imi doresc sa impartasesc cu voi pasiunea mea pentru sapunarit si nu numai. Aceasta pasiune m-a luat prin surprindere acum un an de zile si se pare ca odata ajuns in ghearele ei nu mai poti scapa :-).
Din totdeauna mi-am dorit un hobby pe care sa-l practic in orice perioada a anului si in orice conditii dar nu m-am gandit niciodata ca o sa ajung sa fac sapun natural despre care nu aveam nici un habar pana sa dau din intamplare peste blogul Clarei – http://pasiunideodinioara.blogspot.ro/, de la ea am cumparat si primele sapunuri cu adevarat naturale. Recunosc la inceput am fost sceptica si nu am crezut ca difera foarte mult de cele cu glicerina sau de dove dar surpriza, mi-a placut atat de mult senzatia de curat si pielea catifela pe care o lasa sapunurile naturale incat am inceput cautarile. Si am cautat pe multe bloguri din Romania cum se fabrica un sapun natural, am gasit foarte putine informatii, in schimb am gasit foarte multe informatii si retete pe blogurile de afara. Primul sapun l-am facut cu ulei de masline, ulei de palmier si ghe (unt clarifiat), nu a iesit tocmai ce-mi doream dar pentru prima incercare mai ales ca s-a si intarit am fost foarte multumita. Dupa care m-am informat mai mult si mi-am creat propriile retete pe care le imbunatatesc continuu.
Logoul „Soap Bazar” mi-a fost inspirat de un film denumit „Spices Bazar” in care ara vorba despre o fata care avea o legatura deosebita cu mirodenile ei de care nu se putea despartii, asa sunt si eu cu sapunurile mele. A fost un film care m-a impresionat foarte mult si de aici si numele produselor mele.

Va pup!
Gabi

2 gânduri despre „De ce Soap Bazar?

  1. Buna,Gabi! De curand am inceput si eu sa fac sapunuri,,primele sapunuri le-am facut cu osanza de porc ,pana mi-am facut rost de cele trebuicioase,si nu au iesit rau.Asemenea tie si eu am luat primele sapunuri de la Alexandra si de atunci visez numai sapun .Acum o saptamana am luat si ulei de cocos si am facut primul sapun adevarat ,nu arata ca si ale tale deoarece l-am pus in forme de plastic ,dar spala ,face spuma si miroase a scortisoara.Oricum mai am de invatat.Mult noroc si succes in tot ceea ce faci!

  2. Multumesc Mihaela. Mult succes si tie, sa stii ca cu greu mai poti sa te opresti din sapunarit :-), plus ca e un hobby foarte costisitor.

Lasă un răspuns

