SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Concurs!

6 comentarii

Cum puteam mai bine sa-mi inaugurez acest blog si magazinul de pe breslo http://www.breslo.ro/Shop/soaps-bazzar decat cu un mic concurs 🙂
In ce constau premiile:
Locul I – 3 sapunuri la alegere
LOcul II – 2 sapunuri la alegere
Locul III – 1 sapun la alegere.
Perioada concursului 11 octombrie – 21 octombrie

Reguli: postati comentarii la acest articol
Bafta!

6 gânduri despre „Concurs!

  1. Cam tarziu,nu? Dar abia acum descoper blog tau 🙂
    Iti doresc cat mai multa inspiratie si vizitatori draguti!
    Natalia

  2. Niciodata nu e prea tarziu, in curand mai fac un concurs, fii pe faza :-). Saru’mana pentru urari!

  3. Ce imi place cel mai mult la persoanele care fac sapunuri naturale si alte produse de ingrijire este faptul, ca impartasesc si altora creatiile lor.

  4. Din pacate de data asta nu am putut sa bucur pe nimeni cu produsele mele, dar nu e timpul pierdut pentru ca in curand mai fac un concurs 🙂

  5. Acum am descoperit blogul tau si imi pare bine ca am facut-o ,pana acum ma uitam la cel al Alexandrei si asa l-am gasit pe al tau.Multa bafta si toate cele bune!

  6. Multumesc Mihaela, esti o draguta 🙂

Lasă un răspuns

