SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun cu galbenele

Scrie un comentariu

Sapun natural cu ulei de galbenele si catina
Este un sapun foarte fin si hidratant cu un miros placut de citrice. Un sapun care imi este foarte drag si pe care il folosesc cel mai mult.
Am folosit ulei de galbenele facut de mine cu galbenele din gradina mamei macerate in ulei de floarea soarelui presat la rece. Uleiul de floarea soarelui presat la rece l-am descoperit cand am facut prima oara macerat, este un ulei foarte fin si usor cu un miros foarte placut de seminte de floarea soarelui. Acum il folosc constant in bucatarie, am inlocuit total uleiul de floarea soarelui clasic cu uleiul de floarea soarelui presat la rece.
Sa revin la sapun, am adaugat ulei de galbenele din belsug peste 10% si este primul sapun pe care l-am facut de mai multe ori dupa aceeasi reteta deci merita toata atentia :-).

Ingrediente: unt de shea, unt de cacao, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de palmier, mult ulei de galbenele, ulei de catina, uleiuri esentiale de litsea cubeba, melissa si lemongras, petale de galbenele.

Lasă un răspuns

