SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Christmas Tree Soap

9 comentarii

Hello everybody!

Pregatirile de Craciun trebuie sa le faci din timp, asa ca m-am apucat si eu de pregatiri si nu oricum, ci cu un sapun frumos, frumos pe care l-am numit Pomul de Craciun.
Imi pare rau ca nu am facut si poze din timpul „facerii” 🙂 sa vi le arat si voua, culoarea verde este de la clorofila care a ramas la fel de frumoasa si dupa ce a trecut prin faza de gel. Initial am vrut sa pun spirulina dar coloarea se estompeaza in timp si devine un verde inchis uratel. Asa cum ziceam am pus in el clorofila pentru verde si cubulete din sapunul cu argila rosie si stelute albe din sapunul cu unt de cacao. Stelutele mi le-a facut sotu pentru ca eu nu am nici rabdarea si nici indemanarea sa fac asa ceva 🙂 Chiar miroase a brad!


Ingrediente: unt de cacao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de palmier, uleiuri esentiale de brad, pin, eucalipt si rozmarin, clorofila, insertii din sapunul cu argila rosie.

Pup You!

9 gânduri despre „Christmas Tree Soap

  1. Sapunul asta arata superb! Felicitari!

  2. E foarte dragut, Gabi! Stii doar ca imi plac sapunurile tale. 🙂

  3. Multumesc Alexandra, este o mare bucurie pentru mine ca-mi apreciezi sapunurile 🙂

  4. Multumesc mult Natalia, si ale tale arata foarte bine si sunt o inspiratie pentru mine 🙂

  5. A iesit tare dragalasi, iar aeoma este in ton cu sezonul.

  6. Aroma am vrut sa scriu.

  7. Multumesc frumos pentru aprecieri Valeria 🙂

  8. Foarte frumos! Felicitari Gabi!

  9. Multumesc frumos Alina 🙂

Lasă un răspuns

