SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Roses

Scrie un comentariu

Am de vara trecuta cateva petale de trandafiri, tot de la mama din gradina, si am zis sa fac un sapun cu trandafiri. Initial am vrut sa-l fac clasic adica in partea de jos colorat in rosu si partea de sus alba si cu petale deasupra, dar nu stiu din ce cauza a ajuns foarte repede la un trace grossssss :-(, cred ca din cauza uleiului parfumat de trandafiri, ulei parfumat de trandafiri pe care l-am primit cadou. Stiti cum e vorba „planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ” asa si cu sapunul meu. In loc sa fac un fel de Rosa Damascenta a iesit doar un Roses :-). Cu toate ca la aspect nu este ceea ce am vrut mirosul este demential, miroase a trandafiri proaspeti.


Dupa cum spuneam l-am parfumat cu ulei de trandafiri, ulei esential de geraniu si patchouli.
Se pot observa micile urme de la bulele de aer care au ramas in el fiindca era foarte gros atunci cand l-am turnat in forma.
Am pus in el unturile si uleiurile obisnuite, adica: unt de cocao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de palmier, un pic de argila roz si petale de trandafiri.
Apropo de vara trecuta, ce bine si cald mai era, nu ca acum friiiig.

Pup you!
Gabi

Lasă un răspuns

