SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Balsam de Galbenele si Musetel

6 comentarii

Astazi nu am facut sapun, am facut ceva mai bun, un balsam de galbenele si musetel. De ce balsam si nu unguent sau alifie? In primul rand pentru ca nu-mi place cum suna in al doilea rand pentru ca este mult mai fin si cremos, nu este asa gras ca un unguent si se absoarbe usor in piele. Am pus in el unt de shea, ulei de galbenele si musetel, extract CO2 de galbenele, extract CO2 de musetel, ceara de albine, ceara emulsifianta si glicerina vegetala. Fara uleiuri esentiale pentru ca are un miros foarte placut de musetel si galbenele.
Extractele CO2 sunt 100% naturale, obtinute din flori proaspete de galbenele si musetel prin extractie cu dioxid de carbon. Pentru obtinerea unui singur kilogram de extract s-au folosit intre 17 si 20 de kilograme de flori.

L-am facut special pentru funduletul bebelusilor, pentru burticile viitoarelor mamici, pentru cei care au pielea sensibila sau iritata.

Sincer prefer sa fac sapun, este mult mai greu si migalos sa faci creme decat sapun. Atunci poate va intrebati de ce ma complic. Pai nu e pacat de pielea noastra sa ne spalam cu un sapun natural si dupa aceea sa ne dam cu o crema cu parabeni si alte minuni?
Le fac in primul rand pentru ca le folosesc si sunt foarte multumita de ele.

In al doilea rand pentru ca vreau sa le impartasesc cu voi 🙂



Poate va intrebati de ce am pus ceara emulsifianta, ceara emulsifianta ajuta glicerina sa se amestece mai bine cu uleiurile, face crema mai fina, mai putin uleioasa si mai penetranta.

Seara buna dragii mei!
Gabi

6 gânduri despre „Balsam de Galbenele si Musetel

  1. Arata super ! Nu mi-am mai luat o crema de ceva timp si nici nu o sa-mi mai iau,am luat in schimb unt de cacao si ulei de cocos si pana invat sa-mi fac o crema …. ma dau cu ele asa ….natur si cred ca fac mai mult bine decat o crema de la avon. Multa bafta in
    tot ceea ce faci,ca faci bine!

  2. Arata bine cremuta si cred ca este si buna, faptul ca este naturala ii da un mare plus in fata produselor dim comert.

  3. E foarte usor sa faci o crema, amesteca o lingura de unt de cacao cu o lingura de ulei de cocos daca e presat la rece daca nu nu-l folosi in creme, cu 2 linguri de ulei. Da-le putin la rece pana incep sa se intareasca (sa faca crusta) dupa care mixeaza crema pana isi dubleaza volumul. Bafta!

  4. La multi ani,Gabi!
    Sa fii sanatoasa si vesnic voioasa si sa faci sapunurile pe care le visezi! 🙂
    Te imbratisez cu drag!

  5. Multumesc frumos Alexandra, esti un om deosebit 🙂

Lasă un răspuns

