SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Olive cu Lavanda

4 comentarii


Olive cu Lavanda este un sapun cu 60% ulei de masline, 30% cocos si 10% ricin. Un sapun pe care l-am mai facut o data si de care sunt foarte multumita. Spala bine, nu usuca pielea si face multa spuma. El este mai moale decat celelalte sapunuri ale mele pentru ca are 70% uleiuri si doar 30% unturi. A trebuit sa-l las 2 zile in forma si inca o zi la aerisit in calup inainte sa-l tai, dar a iesit super si sunt foarte incantata.


Am facut o data si sapun doar din ulei de masline dar nu-mi place, se usuca foarte greu, face un pic de spuma iar cand incepi sa-l folosesti intre utilizari se formeaza o pelicula gelatinoasa deasupra lui care mie nu-mi place.



L-am parfumat cu ulei esential de lavanda, ylang-ylang si un pic de roinita.
Pozele sunt facute seara la lumina artificiala si partea de jos pare mai galbena decat este. Trebuie sa-mi schimb si aparatul de fotografiat, am pus ochii pe unul misto dar e cam scumpicel, poate citeste Mosu’ si blogul meu 🙂

Seara buna!
Gabi

4 gânduri despre „Olive cu Lavanda

  1. Arata bine sapunelul, intradevar arata dubios de galben dar se intelege daca a fost facut la lumina becului. Cu ce ai colorat parte mai inchisa?

  2. Partea albastra este colorata cu albastru de metil, iar partea galbena nu este colorata cu nimic, o sa fac in weekend poze la lumina soarelui si fac un update 🙂

  3. Matasos, e tot ce pot spune. Felicitari, Gabi! 🙂

  4. Saru’mana, ma simt magulita 🙂

Lasă un răspuns

