SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Galbenele si Catina

Scrie un comentariu


Astazi am scos din forma si am taiat sapunul facut ieri, un sapun cu galbenele si catina galbior ca un pui de gaina tocmai iesit din ou :-). Dupa cum am mai zis acesta este sapunul meu preferat, imi place la el atat mirosul cat si culoarea dar mai ales cum spala.


E un sapun fin si matasos, atat de plapand de mi-e frica sa pun mana pe el :-).




Ingrediente: unt de cacao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de galbenele, ulei de catina, ulei de palmier, uleiuri esentiale de lavanda, litsea cubeba, roinita si lemongras.

Va pup!
Gabi

Lasă un răspuns

