SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Colectia de iarna II

6 comentarii


De fapt ar trebui sa fie Colectia de iarna III pentru ca am facut deja doua sapunuri pentru sarbatori (Orangina si Christmas tree).
Deci am facut un alt sapun pentru Craciun, nu stiu cand o sa ma opresc din facutul sapunurilor cu dedicatie pentru Sarbatori, cred ca mi-e foarte dor de casa (a se intelege familie) 🙂
Pe acesta nu stiu cum sa-l denumesc poate imi dati voi vreo idee. Astept sugestii 🙂



Grea treaba cu sapunurile astea mai artistice, in primul rand trebuie sa te misti foarte rapid pt. ca altfel se intareste pasta de sapun si nu mai poti face nimic cu ea iar in al doilea rand raman o gramada de vase de spalat care se spala extrem de greu 😦
Cand faci un sapun monocolor ai pus totul „la gramada” mixezi si dai cu el in forma si ai terminat 🙂



Imi place atat de mult cum a iesit acest sapun incat i-am facut peste 50 de poze 🙂 si ma batea gandul sa le pun pe toate pe blog pt. ca toate au iesit superb. Dar ma limitez la cateva, doar 2-3 sau poate 4-5 sau mai bine 6-7, ba nu mai bine 9-10 sau daca ma gandesc mai bine 11-12, sau le vreti pe toate 😉





Gata am terminat 🙂
Am pus in el: unt de cacao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de floarea soarelui presat la rece, ulei de palmier, uleiuri esentiale de cuisoare, portocale si un pic de scortisoara, clorofila, spirulina, argila rosie.

Seara Buna!
Gabi

6 gânduri despre „Colectia de iarna II

  1. Arata f. bine Gabi, o inbinare placuta a culorilor,si sa nu mai spun de u.esential de cuisoare si scortisoara de care sunt de-a dreptul indragostita.

  2. Arata super!!!!!!! Felicitari!!!Sapunurile astea dau dependenta nu numai sa le faci ,dar si sa te speli cu ele ….eu una de o mie de ori ma spal pe maini ,doar asa ca mi-e drag de sapunuri .Am pus mai multe bucatele si ma spal cu toate sa vad ce diferenta e intre ele

  3. Saru-mana Mihaela, la mine dependenta pentru spalat a fost prima dupa care a urmat cea pentru facut 🙂

  4. Ti-a iesit foarte frumos, eu l-as boteza „bradutz la gura sobei” ca are verde si rosu, oricum tot tu o sa-i dai numele care sa-ti placa.

    Si eu aveam o lehamite cind trebuia sa spal vasele dupa ce preparam sapunul dar, am gasit o metoda care ma ajuta enorm. Cind termin de preparat sapunul, curat bine de tot vasele cu o paleta de silicon apoi, iau hirtie igienica si sterg cit mai bine urmele de sapun, abia la urma adaug detergent de vase si apa calda ca sa desavirsesc spalatul vaselor. Pupici si spor in continuare !

  5. Multumesc Geta pentru aprecieri si pentru sfaturi. Folosesc deja o paleta din silicon care a imbunatatit foarte mult siuatia dar e o idee buna sa sterg vasele cu hartie inainte sa la spal 🙂

Lasă un răspuns

