SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Crema hidratanta de corp

4 comentarii

Toata vara nu am avut probleme cu hidratarea pielii si nu am folosit crema de corp pentru ca sapunul natural hidrateaza foarte bine, insa de cand a venit toamna a inceput sa mi se usuce pielea pe picioare din cauza frigului. Asa ca am facut o crema de corp pe baza de apa cu ulei de avocado presat la rece si unt de shea.
Sunt foarte incantata de cum a iesit, hidrateaza foarte bine, se absoarbe usor in piele si are un miros fresh de lamaie si portocale. Am parfumat-o cu ulei esential de lamaie si litsea cubeba pentru ca a iesit verzulie de la uleiul de avocado asa ca se cerea un parfum care sa se potriveasca.

Poze, doar una pentru ca la ora asta e foarte greu sa faci o poza cat de cat buna, mai fac cateva si in week-end la lumina naturala.
Si pentru ca sunt fata buna va dau si reteta:
Faza A
– ulei de avocado 15 gr;
– unt de shea 5 gr;
– emulsifiant 6 gr;
Faza B
– apa 70 gr;
– guma de acacia 1 gr;
Faza C
– vitamina E 3 gr;
– conservant 0.6 gr
In continuare sper ca stiti cum sa procedati 🙂

Va pup si seara buna!
Gabi

4 gânduri despre „Crema hidratanta de corp

  1. Arata foarte bine,dar sunt niste ingrediente din S.F …..guma de acacia ,emulsifiant …..of f of ,pana le gasesc pe toate imbatranesc.Bafta in tot ceea ce faci !

  2. Multumesc Mihaela :-). Ia-le pe rand, nu cumpara ingrediente decat daca esti sigura ca o sa le folosesti, eu m-am pripit la inceput si am cumparat o gramada de uleiuri care nu le-am folosit sau le-am folosit prea putin 😦

  3. Arata tare fina , dar e problema cu fazele astea.
    M-ar incanta sa-mi fac si eu una dar mi se par mai usor de preparat cele din unturi si uleiuri.

  4. Merci Valeria. Chiar este foarte fina 🙂

Lasă un răspuns

