SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Fulg de nea si un concurs!

8 comentarii

Fulg de nea
In primul rand La Multi Ani frumosi si fericiti Andreelor si Andreilor 🙂
Astazi va arat un sapun frumusel foc, alb ca zapada, pentru ca am promis ca fac unul. Nu a trecut prin faza de gel ca sa-si pastreze cat mai frumos culoarea lui naturala fara nici un fel de colorant. Miroase frumos a portocale si roinita, cred ca v-ati dat seama ca sunt innebunita dupa combinatia litsea cubeba cu roinita si portocale. Este cel mai misto miros ever 🙂 Deasupra i-am pus si un pic de luciu sa straluceasca ca fulgii de zapada 🙂
Fulg de nea
Fulg de nea
Fulg de nea
Fulg de nea
Saracu nu l-am lasat in forma decat 12 ore, trebuia sa-l las 24 dar nu am avut rabdare deloc, si cu pozele la fel i-am facut poze imediat dupa ce l-am taiat si nu e prea bine pentru ca sapunul este prea crud si se „ciufuleste” foarte urat.
Fulg de nea
Fulg de nea
Fulg de nea
In ce consta concursul? Trebuie sa giciti ce reprezinta acele bilute albe pe care le-am pus in el si deasupra lui 🙂 In fiecare zi o sa va dau un indiciu. Premiul consta intr-o bucata din acest sapun minunat 🙂
Am pus in el unturile si uleiurile obisnuite adica: unt de cacao, unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de palmier, ulei de ricin, ulei de musetel, uleiuri esentiale de portocale, litsea cubeba, roinita, ylang-ylang si restul trebuie sa ghiciti voi 🙂

Un week-end placut!
Gabi

8 gânduri despre „Fulg de nea si un concurs!

  1. Buna, Gabi! Si bine te-am gasit. Am descoperit blogul tau acum ceva vreme si de atunci te urmaresc cu interes :). Acum am gasit ocazia de a „intra in vorba” cu tine. Cred ca in sapun sunt bilute de polistiren expandat. Chiar ma intrebam daca nu cumva ti-au zburat prin toata bucataria :).
    Spor in continuare iti doresc, imi place mult ceea ce faci.
    Cu drag,

    Diana

  2. Diana ma bucur ca ai gasit ocazia sa-mi lasi un comentariu, comentarile celor care-mi citesc blogul sunt foarte importante pentru mine. Din pacate nu ai ghicit ingredientul. Nu este polistiren 🙂

  3. Interesant!!!!!!!!!???????Seamana cu azotatul ……dar eu cred ca este borax ,dar ma gandesc ca s-ar fi dizolvat. 😕 Caut de ceva vreme pe net si nu ma pot hotara de unde sa iau si poate de aceea am o fixatie cu boraxul.Sapunul arata super,am facut si eu unul de curand asemanator dar a iesit prea dur ,probabil am pus prea mult ulei de cocos. 🙂 pwp si multe realizari!!!

  4. Ah, seamana tare mult, trebuia sa imi dau seama ca nu e asa simplu :). Poate sunt bombonele? 😀
    Oricum ma mai gandesc si astept si primul indiciu maine. Seara placuta!

  5. Mihaela nu este borax, nu am folosit niciodata borax :-).

  6. Diana nu sunt nici bombonele 🙂

  7. Ce idee ingenioasa ai avut sa pui direct in sapun bilutele acelea albe, parca ar fi bilutze hidratante de baie cu aroma de cocos. Spun asta pentru ca si eu am niste bilutze asemanatoare, adica alte culori alte arome,( albe nu am gasit niciodata) eu le-am topit in apa distilata cind am facut sapun. Pupici !

Lasă un răspuns

