SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Avem o castigatoare!

9 comentarii

Vreau sa urez La Multi Ani! tuturor romanilor de pretutindeni.

In legatura cu micul concurs organizat ieri va anunt ca Valeria a ghicit care este ingredientul folosit in sapunul Fulg de nea. Este vorba despre tapioca 🙂
Tapioca
Felicitari Valeria, te rog sa-mi trimiti adresa unde vrei sa-ti expediez sapunul la adresa mea de e-mail soap.bazar@yahoo.com. Sapunul ti-l voi trimite dupa ce se usca un pic adica peste 2-3 saptamani exact inainte de sarbatori 🙂

Va pup!
Gabi

9 gânduri despre „Avem o castigatoare!

  1. Gabi multumesc pt oportunitatea de a participa la acest concurs si de a putea folosii una din creatiile tale simple dar frumoase si cred eu si bune.Nu as fi ghicit niciodata daca nu as fi avut de-a face cu acest ingredient culinar.Astept cu nerabdare sa-l primesc.

  2. Sa-mi spui daca ai primit adresa pe mail.

  3. Valeria eu iti multumesc ca imi apreciezi sapunurile 🙂 Inca nu am primit mail-ul tau, iti mai dau o data adresa mea soap.bazar@yahoo.com

  4. Felicitari Valeriei! Mie imi plac f mult concursurile cu ingrediente( azi seara vreau sa fac si eu unul), si as fi vrut sa particip si eu la concursul asta( chiar daca nu stiam raspunsul), insa nu primesc mesajele de instiintare( desi m am abonat pe blogul tau). Stii oare de ce?
    Un we linistit!
    Natalia

  5. Natalia nu stiu de ce nu primesti mesajele de instiintare cred ca nu am facut eu setarile bine, mai verific …

  6. Poti incerca cum e la mine pe blog( ca si eu aveam aceeasi problema inainte, dar odata instalata pe pagina principala, functioneaza).

  7. Saru’mana, am facut cum ai zis tu 🙂

  8. Acum am primit email ca instiintare, deci de acum inainte te ‘voi urmari” :). Iti multumesc!

Lasă un răspuns

