SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Giveaway!

59 comentarii

A sosit timpul sa mai fac un concurs. Cu ce ocazie? Pai pe 7 septembrie am deschis magazinul pe Breslo, pe 7 octombrie mi-am facut blogul, aceste doua date au fost intamplatoare, nu am planificat eu nimic 🙂 si astazi (nu am mai asteptat pana maine sa fie 7 decembrie) mi-am facut si pagina pe facebook asa ca m-am hotarat sa sarbatoresc cumva aceste reusite :-). Si cum se putea mai bine decat cu un premiu din partea mea format din 3 sapunuri frumoase Cafea, Snow si Vine Iarna si un unt de corp foarte hidratant cu aroma de ciocolata 🙂
IMG_3796
Ce trebuie sa faceti voi, in primul rand sa-mi dati like pe facebook iar in al doilea rand sa dati un share la acest articol pe pagina voastra de facebook si in ultimul rand sa-mi scrieti un comentariu aici pe blog ca sa stiu si eu cine participa, daca nu va cer prea mult 🙂
Asadar perioada este pana duminica viitoare pe 16 decembrie cand facem extragerea prin random 😉 dupa aceea pregatesc coletul si il pun la posta sa-l primiti pana de Craciun 🙂
Acum am vazut ca am scris numele invers pe facebook :-(, oare se poate schimba ca e tare aiurea?

UPDATE

Deci, am adaugat inca o pagina la pagina initiala de facebook asa ca acum puteti sa-mi dati si like 🙂

Va pup si bafta!
Gabi

59 de gânduri despre „Giveaway!

Lasă un răspuns

