SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Crema pentru maini muncite!

2 comentarii

Crema de maini
Am facut astazi o crema special pentru iubita mea sora careia ii place foarte mult gradinaritul si are mainile destul de aspre. Crema este pe baza de apa dar destul de grasa cu 40% faza uleioasa. Am primit instuctiuni clare sa fie foarte hidratanta, cu glicerina ca sa-i inmoaie pielea si daca se poate la kg 🙂
crema pentru maini
Crema de maini
Am pus in ea unt de shea, ulei de argan, ulei de galbenele, ulei de catina, glicerina, apa, ceara emulsifianta, ceara de albine, extract CO2 de galbenele si ulei esential de melissa.
Am fugit sa spal ustensilele si sa-mi fac si eu una de corp pentru ca cea cu ulei de avocado aproape am terminat-o. Vi-o arat maine sau marti in functie de timp 🙂

Va pup si sa aveti o seara excelenta!
Gabi

2 gânduri despre „Crema pentru maini muncite!

  1. Ai fost foarte harnica zilele astea ,ai facut numai bunaciuni!

Lasă un răspuns

