SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ultimul sapun din 2012!

6 comentarii

Va arat si ultimul sapun facut in 2012!
IMG_4039
IMG_4048
IMG_4045
L-am colorat cu pudra de tumernic iar mirosul este dat de uleiurile esentiale de portocale, litsea cubeba si lemongras.
Nu l-am izolat si s-a intarit cam greu, dupa o zi si jumatate l-am putut taia, cred a fost cam racoare unde l-am tinut. Nu l-am lasat sa treaca prin faza de gel ca sa-si pastreze mai bine mirosul si culoarea.
IMG_4049
IMG_4042
Cu unt de cacao, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de sofranel, ulei de palmier, pudra de tumernic, uleiuri esentiale de portocale, litsea cubeba si lemongras.
IMG_4047
IMG_4050
Si pentru ca astazi este ultima zi din anul 2012 vreau sa fac cateva urari tuturor:
Va doresc sa fiti prezenti in tot ceea ce faceti, sa va bucurari de viata, sa apreciati ce aveti si sa aveti incredere in voi.
Si va dau si un mic sfat care sa va ajute sa va indepliniti mai repede dorintele: astazi, deseara sau chiar maine, sa va faceti o lista cu tot ceea ce va doriti sa faceti in 2013, dorintele trebuie exprimate la modul „in 2013 o sa am , o sa fac, etc.”, puneti lista intr-un plic, sigilati plicul si il deschideti la sfarsitul anului viitor. Daca sunt dorinte realiste toate se vor indeplinii, marea majoritate in prima jumatate a anului.

Multa bucurie si voie buna in 2013!
Gabi

6 gânduri despre „Ultimul sapun din 2012!

  1. F. practic sfatul tau, diseara chiar am sa fac asta dupa ce voi termina cu toata treaba, dar ma gandesc unde sa il ascund sa nu uit de el.
    Multumim pt. urari si iti doresc si eu un an nou cu sanatate, prosperitate si numai impliniri.
    La multi ani.

  2. Multumesc pentru urari, in ceea ce priveste plicul pune-l intr-un loc unde sa-l gasesti si nu uita nu trebuie sa-l deschizi decat la sfarsitul anului viitor 🙂

  3. Foarte finut sapunelul! Multumim pt sfat si un an nou plin de inspiratie si … iubire 🙂
    Natalia.

  4. Multumesc Natalia. Si tu sa ai un An Nou minunat!

  5. Un an nou grozav iti doresc si eu Gabi, cu multe creatii faine!

  6. Multumesc Iulia, un an nou fericit sa ai!

Lasă un răspuns

