SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

La mare!!!

6 comentarii

La mare!
Va era dor de mare? Mie DA 🙂
Va arat un sapun fain de tot cu miros de alge ca sa vi se mai potoleasca dorul de mare, pe care l-am facut la inceputul verii prin mai si m-am tot tinut sa vi-l arat si nu am apucat pana acum. Mie mi-a placut tare mult cum a iesit, exact ca si cum ar fi o poza cu marea 🙂
La mare!
La mare!
La mare!
Am pus in el, ulei de cocos, ricin, cacao, masline, floarea soarelui presat la rece, palmier, orez, argila rosie si exfoliant din samburi de caise, uleiuri esentiale de ylang-ylang, menta, portocale si litsea cubeba.
Cred ca o sa-l reeditez cat de curand pentru ca merita toata osteneala 🙂

Va pup si sa aveti o seara frumoasa!
Gabi

6 gânduri despre „La mare!!!

  1. Buna Gabi! Urmaresc cu placere blogul tau si imi plac tare mult sapunurile tale. Acesta, din urma, imi place chiar foarte mult. Imi place tare mult albastrul acestui sapun. Ai folosit albastru de metil sau altceva? Cum s-a pastrat culoarea pana acum? Multumesc anticipat pentru raspuns si spor la treaba! Liza

  2. vai !!!!!!!!!! ce fain a iesit exact ,, ;a mare ,, cu albastru marea , nisipul , soarele …super mai lipsesc sezlongurile !!! glumesc arata ,, de mare arta << sa te bucuri de el

  3. Multumesc Amalia, cand mi-ai amintit de mare mi-am amintit si eu de sapunul asta 🙂

  4. Multumesc Liza, sapunul cu albastrul de metil se decoloreaza doar daca este tinut in lumina puternica, mai am o singura bucata din el si arata la fel de bine.

  5. Ce frumos peisaj ai obținut, și totul din coloranți naturali! O să încerc și eu albastru de metil, de mult îmi doresc să fac un săpun albastru:)

  6. Multumesc Iulia, nu stiu daca albastrul de metil este natural dar deocamdata nu am radacina de alkanet ca sa obtin culoarea albastra. Te pup!

Lasă un răspuns

