SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Strong coffee update!

8 comentarii

Strong coffee taiat, nu-i asa ca arata misto 🙂
IMG_4082

IMG_4086

IMG_4087

IMG_4088

Seara faina, ca trebuia sa ajung intr-un loc de o ora dar cu taiatul sapunului o lungii la infinit.

Gabi

8 gânduri despre „Strong coffee update!

  1. Am facut si eu unul cu cafea dar simplu, insa cu bilute in el arata mult mai bine.

  2. Bilutele fac toata treaba 🙂

  3. Toate sapunurile tale arata delicioase dar as vrea sa te intreb daca ai ceva pentru eczeme socrul meu are nevoie i-am dat mai demult un sapun natural si i-au placut mult dar nu mai stiu cu ce era.oricum cred ca indiferent cu ce este e de 1000 de ori mai bun decat cele comerciale. la salariu cred ca imi voi face provizia de sapun de la tine 😀

  4. Multumesc frumos pentru aprecieri Andreea, pentru eczeme iti recomand sapunul cu Galbenele si Catina si un unguent cu ulei de neem, unguentul nu l-am pus inca pe Breslo pt. ca inca il testez si pot sa-ti spun ca are proprietati puternic antifungice, antiinflamatoare, antibcateriene
    dar in schimb are un miros nu foarte placut. Cu drag, Gabi

  5. Ce frumos arata, imi place mult culoarea pe care a dat-o cafeaua, e delicioasa, iar bilutele, nu mai zic!

  6. Merci, merci Iulia, esti tare draguta 🙂

  7. E superb săpunul ăsta, are o aromă delicioasă și-mi lasă tenul fin și catifelat 😀 Sigur mă voi întoarce la el!

  8. Draga mea, iti multumesc tare mult pentru feedback-ul minunat, mi-ai inseninat ziua 🙂 Si sa sti ca toate sapunurile mele lasa pielea fina si catifelata 🙂

Lasă un răspuns

