SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapunuri marca Amely.S

6 comentarii

Sapunuri marca Amely.S
Zilele aste am primit un colet si de la Amalia. Amalia este o tipa tare draguta, cu un suflet foarte mare pe care am cunoscut-o pe facebook. Ea este foarte talentata, ii place sa picteze, sa croseteza si sa faca sapun, probabil si multe alte lucruri frumoase pe care nu le-a impartasit cu noi, lucruri la care se pricepe foarte bine.
Cand am deschis coletul de la ea m-am simtit ca un copil mic care scoate din sacul Mosului cadouri si acestea nu se mai termina 🙂
Sapuri marca Amely.S
Am primit cadou de la Amalia 8 sapunuri minunate, facute cu mare drag si cu un miros foarte placut. A pus in ele numai lucruri bune, lapte de capra, macerat de dafin si din alte plante medicinale, sare de mare, argila, niste minunatii pentru piele. Dupa cum arata mi-am dat seama sa sunt foarte bune si acest lucru mi-a fost confirmat dupa ce am folisit unul dintre ele. Sunt foarte bulbucoase, fine si cremoase si lasa un miros placut pe piele.
Am mai primit si doua suporturi pentru lumanari care la fel ca sapunurile sunt foarte frumos lucrate.
Pictura marca Amely.S
Sapunuri marca Amely.S
Sunt multe de zis despre Amalia dar cuvintele sunt prea sarace pentru a exprima bunatatea si modestia acestui om.
Draga mea iti multumesc foarte mult pentru cadourile primite!

O seara maxima!
Gabi

6 gânduri despre „Sapunuri marca Amely.S

  1. multumesc tare mult Gabi pentru cuvintele frumoase . Aceste cuvinte au venit ca un balsam pentru sufletul meu . Incerc sa ma ridic la asteptarile celor din jur si sa nu dezamagesc dar nu reusesc tot timpul.Citind aceste randulete mi-am dat seama ca am dat peste un om foarte sufletist , cald si cu o dorinta mare de a face bine.In seara aceasta nu sunt chiar in cea mai buna forma si de aceea nici nu imi pot gasi cuvintele sa iti multumesc ca m-ai alaturat celor din ,, gasca,, ta , dar sigur voi mai reveni.Cuvinte care iti dau speranta sa mergi ma departe si sa cred ca ceea ce fac este bine ……. si chiar imi doresc experiente noi si sa invat inca lucruri pe care poate fara voia mea nu le stiu . Cu pretuire ,Amalia S.

  2. Draga mea dupa cum spuneam cuvintele sunt prea sarace pentru a exprima bunatatea din sufletul tau, cred ca trebuia sa o rog pe Natalia sa scrie acest articol pentru ca ea se pricepe mult mai bine la cuvinte 🙂
    Eu ma bucur tare mult ca te-am cunoscut, se pare ca e si facebook-ul bun la ceva 🙂
    Te pup!
    Gabi

  3. Gabi, cum am zis si la mine pe blog, cuvintele nu mi au fost suficiente sa exprim nu numai bucuria mea, ci si talentul si inima Amaliei! Este o persoana ‘deosebita’ si ma simt nocorcoasa ca am cunoscut o( chiar daca doar virtual).
    Wow, si face si suporturi pt lumanari! Felicitari Amaliei si sa te bucuri de toate aceste frumuseti!

  4. Ai dreptate Natalia acelasi sentiment l-am avut si eu cand am deschis coletul, inca o data zic ca Amalia este o persoana extraordinara 🙂

  5. Si mie mi-au placut f. mult sapunurile Amaliei, binenteles si obiectele pictate din care am primit si eu. Le pasrez cu mare drag intr-un loc special al casei mele sa le pot admira in voie.
    Tie Amalia ,iti doresc sa ramai mereu un suflet cald si bun , ca si pana acum.

  6. multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase . Sa aveti cu toate un mai bun , cu multa speranta si caldura in suflete ,iar cei dragi sa va inconjoare ,cu pretuire Amalia

Lasă un răspuns

