SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ambalaje!

7 comentarii

Ambalaje
De mult ma tot chinui sa gasesc un ambalaj potrivit pentru sapunurile mele. Pana acum am ambalat sapunurile in hartie simpla, hartie de ambalat si celofan. Nu m-a atras deloc saculetul din organza pentru ca ambalatul sapunurilor este un lucru care mie imi place foarte mult iar ambalarea in saculet de organza nu implica prea multa activitate. As fi putut sa comand cutiute din carton dar din acelasi motiv ca nu am satisfactie cand ambalez si pentru ca nu mi-am definitivat inca eticheta nu am comandat cutiute, poate cand o sa am mai putin timp la dispozitie o sa trec si la cutiutele din carton.
Asa, daca ambalezi in hartie nu se mai vede culoarea, daca ambalezi in celofan nu mai trece mirosul, si atunci ce sa faci?
Ambalaje
Cel mai mult imi place hartia de ambalat si hartia de copt. Hartia de copt este foarte faina pentru ca este si semitransparenta si trece si mirosul prin ea dar din pacate nu am gasit pana acum o banda adeziva care sa se lipeasca foarte bine de hartia de copt.
Ambalaje
Acestea fiind spuse va intreb si pe voi ce ambalaje folositi si preferati.

Va pup!
Gabi

7 gânduri despre „Ambalaje!

  1. aceiasi problema si la mine …inca nu sunt stabila la ceva …as vrea ceva transparent sa pota fi vazut sapunul , sa fie natural , si sa il pot mirosi….da , nu cred ca extsta ceva se le intruneasca pe toate si sunt si eu in cautare. Am ambalat in tot ce se poate …hartie , folie , panza, dantela….etc etc.

  2. Dupa cum am mai discutat, este o problema si cu ambalajele astea.
    Dar eu zic asa ca daca le trimiti prin poste asa cum le-ai ambalat pe cele din foto. este f. bine , problema cred ca se pune atunci cand vrei sa mergi cu ele la un targ ,spre exemplu, ca atunci omul vrea sa vada cum sunt, sa le miroase si deci nu se mai potriveste orice.

  3. Asa este Valeria, cad te duci la un targ trebuie ambalate in ceva transparent sau poti sa lasi cate unul din fiecare tip neambalat 🙂

  4. Amalia sapunurile tale ambalate in organza intruneau si conditia mirosului si a vazutului, asa ca nu trebuie sa mai cauti daca iti place organza 🙂

  5. Eu cel mai mult apreciez hartia pentru ambalat sapunurile, de orice fel ar fi ea… e important ca sapunul sa respire si sa elimine apa si dupa ce a fost ambalat, plus ca hartia lasa si mirosul sa treaca iar primul gest al cuiva care primeste sau cumpara un sapun este sa il miroasa… la targuri, singura solutie ar fi de ambalat pe loc, in fata clientului, dupa ce si-a ales, dar nu stiu cat de aplicabila e solutia aceasta, nu am fost la nici un targ 😀 oricum, imi place hartia in care sunt ambalate sapunurile tale, e foarte vesela

  6. Ai punctat foarte bine Iulia, sapunului ii este cel mai bine in hartie, multumesc ca ne-ai impartasit punctul tau de vedete 🙂

Lasă un răspuns

