SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

New Toy!

4 comentarii

Forma sapun
Ieri am primit o forma noua nouta pentru sapunurile mele, foarte atent lucrata si foarte masiva pentru ca este din lemn de stejar 🙂
Forma sapun
Sunt foarte incantata de ea si daca nu aveam ieri treaba o si puneam de un sapun, dar am inaugurat-o azi, si cum se putea mai bine decat cu sapunul meu preferat Galbenele si Catina.
Galbenele si Catina
Maine vi-l arat si taiat.

Seara faina,
Gabi

4 gânduri despre „New Toy!

  1. Wow, asta da cadou! arata super bine! 🙂

  2. imi place faina forma ,, ca de pe carte,, ai facut-o la comanda ?? te-a costat ceva?? la cat mai multe sapunuri . Am o saptamana de cand si eu tot aman sapunul cu galbenele si catina …dar de luni gata la trebaaaaaaaa. te pup si spor la sapunarit !!!!!

  3. Un cadou mult asteptat de care sunt tare multumita 🙂

  4. Exact, am facut-o pe comanda, i-am dat dimensiunile cumnatului meu si el a executat dupa cum se vede ca la carte 🙂

Lasă un răspuns

