SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

O altfel de cafea!

2 comentarii

Cafea
Tocmai ce terminai de taiat un alt sapun cu cafea, de data aceasta doar cu cafea macinata in el si deasupra. Nu am mai pus cafea boabe deasupra pentru ca data trecuta m-am chinuit groaznic sa tai boabele de cafea plus ca dupa ce se usuca sapunul mai si cad.
Cafea
Cafea
Primele doua poze sunt cu blitz iar a treia este fara blitz, care arata mai bine 🙂
Am pus in el unt de cacao, ulei de masline, ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de palmier, ulei de floarea soarelui presat la rece, uleiuri esentiale de cuisoare, litsea cubeba si un pic de scortisoara.

Seara faina!
Gabi

2 gânduri despre „O altfel de cafea!

  1. Ha, ha, tocmai si eu am terminat o cafea, dar cu boabe deasupra:) le-am pus insa mai cu schepsis, zic eu ca n-or sa ma incurce la taiat, dar cine stie 😀 Sapunelul tau arata foarte bine, imi place si efectul stratului alb. Spor la sapunarit!

  2. Saru’mana Iulia, initial am vrut si eu sa pun boabe de cafea deasupra, am masurat forma, tot, dar m-am razgandit pentru ca tare mult m-am chinuit data trecuta sa le tai si dupa cum am zis si in postare boabele de cafea mai si cad dupa ce se usca sapunul si nu arata tocmai bine.
    Te pup!
    Gabi

Lasă un răspuns

