SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun cu argila rosie

4 comentarii

Sapun cu argila rosie
Am reeditat sapunul cu argila rosie pentru ca am primit feedback foarte bun pentru el 🙂
L-am facut special pentru tenul gras cu ulei de musetel si sunatoare care ajuta la calmarea tenului si argila rosie care curata in profunzime pielea. Am observat ca se consuma si mai greu decat celelalte sapunuri, probabil si din cauza argilei.
Sapun cu argila rosie
Sapun cu argila rosie
Sapun cu argila rosie
Sapun natural cu argila rosie
Sapun natural cu argila rosie
Cu unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de musetel si sunatoare, ulei de palmier, uleiuri esentiale de citronela, lavanda si patchouli, argila rosie.

Sa aveti o zi frumoasa in continuare!
Gabi

4 gânduri despre „Sapun cu argila rosie

  1. Arata f bine, imi place mult culoarea obtinuta!
    Sunt sigura ca e un sapun f bun!
    Natalia

  2. Multumesc Natalia, Si mie imi place f. mult culoarea, am pus si un pic de argila roz 🙂

  3. foarte dragut , da probabil din cauza argilei si mie m-i s-a intamplat sa se consume greu , pup si spor la sapunarit !!!!!!

  4. Multumesc Amalia, spor si tie 🙂

Lasă un răspuns

