SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Cosmetice naturale!

Scrie un comentariu

Ieri am facut un sapun natural, un unt de corp cu galbenele si catina pe care l-ati vazut si un balsam de buze 🙂
Este prima oara cand fac balsam de buze si sunt foarte incantata de cum a iesit, nu ma asteptam sa fie asa bun, sincer la consistenta nu se deosebeste cu nimic de unul din comert. Am recipientele de peste o luna dar nu am avut tragere de inima sa-l fac pana acum pentru ca am crezut ca nu o sa aibe aceea consistenta cremoasa care sa dureze, am crezut ca o sa fie foarte gras si ca se duce repede de pe buze dar va zic a iesit o minunatie de balsam 🙂
Reteta este a celor de la elemental pentru White Vanilla un pic imbunatatita de mine cu ulei de ricin, deci am pus in el unt de shea, ceara de albine, ulei de migdale dulci macerat cu pastai de vanilie, ulei de ricin, vitamina E, bisabolol care ajuta la vindecarea crapaturilor si ulei esential de citronela.
White Vanilla balsam de buze
Dupa cum va spuneam tot ieri am facut si un unt de corp cu destinatie precisa pentru pielea care are probleme, roseata, foarte uscata, crapata, imbatranita sau cu vergeturi. Am pus in el unt de cacao pur, unt de sea, ulei de galbenele, ulei de catina, ulei din samburi de struguri, ulei din samburi de caise si uleiuri esentiale de melissa si citronela.
Unt de corp Galbenele si Catina
Asa si daca suntem tot la domeniul cosmetice sa va zic 2-3 cuvinte si despre untul de corp Romantica facut saptaman trecuta.
L-am facut cu unt de cacao, unt de shea, ulei de migdale dulci, ulei de macadamia, ulei din samburi de struguri, ulei din samburi de caise, pudra de sfecla rosie si ulei esential de geraniu.
Initial am vrut sa pastrez o cutie neparfumata pentru ca mirosea asa de bine a nuci coapte de la uleiul de macadamia presat la rece de-mi venea sa-l mananc, dar am uitat si am pus ulei esential in tot dar sa stiti ca si acum miroase a nuci coapte cu trandafiri 🙂
Este cu dedicatie speciala pentru indragostiti, se potriveste de minune cu sapunul si sarea de baie Romantica tot cu ulei esential de geraniu 😉
Romantica unt de corp
Ziceaam ca o sa scriu 2-3 randuri dar se pare ca m-am intins 🙂

Va pup si seara frumoasa!
Gabi

Lasă un răspuns

