SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Baby Aliens – sapun natural :-)

8 comentarii

Am facut zilele astea un sapun natural cu argila rosie cu swirl-ul clasic in oala si au iesit niste forme tare interesante care seamana cu niste copii de extraterestii 🙂
Cred ca au vrut sa-mi trimita un mesaj ca le plac si lor sapunurile mele dar nu au stiut cum, dar sa va arat niste poze ca sa ma intelegeti mai bine, poate voi vedeti altceva 🙂
Baby aliens
Baby aliens
Baby Aliens
Baby aliens
Baby aliens
Cu unt de shea, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de floarea soarelui presat la rece, ulei de palmier si uleiuri esentiale de patchouli, ylang-ylang, citronela si argila rosie.

Seara faina!
Gabi

8 gânduri despre „Baby Aliens – sapun natural :-)

  1. foarte simpatice sapunurile tale! fiecare unic si totusi toate au in comun ochisorii 🙂 felicitari!

  2. Multumesc Liza, si mie imi sunt tare dragi 🙂

  3. Ce fete interesante :).
    Arata original sapunelul tau, imi place mult!

  4. Da parca sunt niste fantome Casper 🙂

  5. Asa mi se pare si mie 🙂

  6. chia ca par niste ,, fantomele,, fain , felicitari !!!!!

  7. Merci Amalia, dar eu nu am facut mare lucru 🙂

Lasă un răspuns

