SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Impresii de la primul targ!

17 comentarii

Primul targ handmade
Va arat cateva poze de la targul de azi. Pentru mine a fost primul targ la care am participat 🙂 Din pacate s-a organizat afara si a fost tare frigggg, dar una peste alta sunt foarte multumita de tot, pentru ca intr-un timp foarte scurt am reusit sa-mi aranjez produsele si sa ma prezint la targ cu un stand foarte dragut, zic eu 😉
Targ Handmade
Targ handmade
Primul targ handmade
Acum am fugit sa-mi fac o baie fierbinteeeee ca sa ma mai dezghet nitel 🙂

Va pup!
Gabi

17 gânduri despre „Impresii de la primul targ!

  1. Felicitari Gabi pt. ca ai reusit sa participi la targ si sa stii ca si mie imi place mult cum te-ai aranjat locsorul acolo. Succes si pe mai departe.

  2. Foarte frumos standul! Felicitari!

  3. Foarte bine arată! Unde a avut loc târgul?

  4. Multumesc Simona, targul a avut loc la Muzeul Satului.

  5. Multumesc mult Natalia si pentru comentariul frumos de pe blogul Andrei 🙂

  6. Multumesc Valeria. Bafta multa si tie la targul de martisor 🙂

  7. Sper că a mers și vânzarea foarte bine:D

  8. Cam putini vizitatori, cred ca si vremea fu de vina din pacate 😦

  9. Eu am fost azi la un târg la Sibiu…și după ora 10, nu am mai avut loc nici să merg.Data viitoare o să fie și mai bine, sunt convinsa!

  10. Sper sa fie, cred ca la Sibiu oamenii sunt mai interesati de produsele handmade.

  11. Foarte frumos ai aranjat standul, felicitari ! pacat ca ati stat in frig.

  12. Multumesc frumos Geta. Este de tinut minte, pe viitor nu mai merg la targuri iarna care se tin afara 🙂

  13. Vai, ce bine arată! Abia aștept să îmi bucur mama cu operele tale 🙂 Pun comanda zilele următoare.

  14. Ma bucur tare mult Oana ca iti plac produsele mele, de-abia astept sa-mi trimiti si comanda. Deseara mai pun cateva produse in magazinul de pe Breslo 🙂

  15. Pingback: Sapun natural cu lapte, catina si tapioca | Soap Bazar

Lasă un răspuns

