SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Bebeto – sapun natural pentru copii

12 comentarii

sapun natural pentru copii

sapun natural pentru copii

Am facut un sapun special pentru pielea sensibila a copiilor cu ulei de galbenele, ulei de musetel si mult unt de shea. Nu am putut sa-l las neparfumat asa ca i-am pus si un pic de ulei esential de citronela, lavanda si geraniu. Miroase foarte fain 😉

sapun natural pentru copii

sapun natural pentru copii

sapun natural pentru copii

sapun natural pentru copii

In ce consta concursul, trebuie sa ghiciti ingredientul care a colorat acest sapun atat de frumos, ca premiu va ofer o bucata din acest sapun 🙂
Am pus in el unt de shea, ulei de galbenele, ulei de musetel, ulei de cocos, ulei de masline, ulei de ricin, ulei de palmier, uleiuri esentiale de geraniu, lavanda si citronele si restul imi spuneti voi …
Deocamdata va dau un singur indiciu: este natural 🙂
Revin cu o observatie: pentru fiecare indiciu primit aveti voie la un singur raspuns.

Week-end placut si bafta!

12 gânduri despre „Bebeto – sapun natural pentru copii

  1. Frumos! Pai sa ne gandim: ulei de catina, suc de morcov, goji, ulei de palmier, polen… Asteptam totusi un indiciu….:)

  2. ou sau ulei ce catina?? 🙂

  3. Nu este sofran Oana 🙂

  4. Amalia nu este nici ou nici catina, am facut un compromis cu tine 🙂

  5. Suc de morcovi? Oricum imi place foarte mult, este o culoare calda si placuta.

  6. Asa este Anca este suc de morcovi, felicitari si tu si Natalia veti primi o bucata din acest sapun 🙂
    Va rog sa-mi trimiteti datele unde vreti sa trimit coletul la buga.gabriela@yahoo.com

  7. Yupiii, multumesc!

  8. La morcov chiar nu m-as fi gandit! Super frumos arata sapunelul!

  9. Asa am zis si eu cand am facut concursul ca e prea deschisa culoarea si nu o sa se gandeasca nimeni la morcov dar m-am inselat 🙂

  10. Tocmai, ca la sofran ma gandisem si eu inainte sa vad comentariile;)

  11. Din pacate sofranul este unul dintre cele mai scumpe condimente, un gram costa in jur de 20 ron si deocamdata nu-mi permit sa-l folosesc nici in bucatarie nici in sapun 🙂

Lasă un răspuns

