SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Hai la un concurs de Martisor!

41 comentarii

Dragii mei hai la un concurs de Martisor 🙂
Eu pun la bataie un sapun Roses, un unt de corp Regenerant si o sare de baie Romantica pentru fiecare 25 de participanti, de exemplu daca vor fi 100 de participanti vor fi 4 premii samd 🙂
Concurs de Martisor
Ce trebuie sa faceti voi pentru a va incanta simturile cu aceste minunatii:
– in primul rand trebuie sa dati like la Pagina de Facebook Soap Bazar;
– in al doilea rand sa distribuiti acest articol pe pagina voastra de facebook;
– si in ultimul rand sa-mi lasati un comentariu la acest articol sa stiu si eu cine participa.
Concursul se desfasoara pana duminica 3 martie la ora 12, iar extragerea o voi face prin Random.
Pentru ca data trecuta nu toata lumea a fost corecta, de data asta cine nu intruneste toate cele 3 conditii nu il voi lua in calcul la extragere.

Seara maxima si multa bafta!
Gabi

41 de gânduri despre „Hai la un concurs de Martisor!

  1. Buna. particip si eu la concurs. Mult succes tuturor.

  2. Și eu 🙂

  3. Buna Oana, nu uita sa dai share acestui articol pe pagina ta de facebook. Bafta!

  4. particip

  5. Bafta Nicoleta dar nu uita de Like and Share 🙂

  6. Partcipi si eu la concurs.
    Uite aici am dat like si am distribuit: https://www.facebook.com/cristina.stoica.399

  7. Particp si eu:)

  8. particip si eu like fb : nicoleta ciocoiu
    share :https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/219004174910019

  9. Particip si eu

  10. Bafta Iulia dar nu uita sa dai Like paginei mele de facebook si share acestui articol.

  11. Like am dat de ceva vreme 🙂 iar aici e linkul de share http://www.facebook.com/gabriela.dobra.5/posts/435210519887281
    Bafta tuturor!!!

  12. fb-oprea cami

    dragut premiu !

  13. Salut! Si eu particip.

  14. Multumesc Eliza, si tu si toate fetele sa aveti o primavara frumoasa 🙂

  15. Dadui like, dadui share :).

    Multumesc pentru acest concurs!

    Irina

  16. Bafta multa Irina, ma bucur ca participa si oltenii mei 🙂

  17. Buna ziua! Foarte interesante sapunurile si cu siguranta foarte bune. Chiar daca o sa castig sau nu prin acest concurs, sigur voi cumpara pe viitor 😀 .
    Contul de Facebook: http://www.facebook.com/elenaandreea.stancu

  18. Bafta Elena, ma bucur ca-ti plac sapunurile mele 🙂

  19. Particip! Foarte dragute! 🙂

  20. Clar particip, produsele naturale sunt cele mai buneeeeee!!

  21. Salutare! particip si eu la concurs, imi doresc foarte mult sa castig!!!!!!

  22. Particip la concurs cu numele de FB :Mihaela Andreea
    share: http://www.facebook.com/mihaela.andreea.969/posts/218018895003424
    sper sa castig si eu macar la un concurs mai ales ca ador sapunurile naturale ❤

  23. Buna, ma bucur ca am aflat care e pagina ta de FB, chiar o cautasem mai demult ca sa ii dau Like si nu gasisem decat un profil personal. 🙂 I-am dat acum Like, am dat si share articolului si aici e profilul meu de FB: http://www.facebook.com/cristina.mitrea
    Numai bine! 🙂

  24. Multumesc frumos Cristina, sa sti ca nu-mi erai datoare cu nimic 🙂

  25. Nu e vorba de asta, dar am comandat mai demult cateva sapunuri de la tine, mi-au placut foarte mult si de-asta cautam pagina pe FB ca sa dau Like. In perioada asta il utilizez chiar pe ultimul dintre ele, asa ca o sa mai comand si pe viitor. 🙂

  26. De abia astept comanda ta, dupa cum ti-am scris si pe facebook ai 10% reducere 🙂

Lasă un răspuns

