SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Lavender – sapun natural cu lavanda!

6 comentarii

Lavander
Am folosit pentru prima oara maceratul cu alkanet intr-un sapun cu lavanda si unt de shea si cred ca trebuia sa pun un pic mai mult macerat ca sa iasa un mov mai inchis. Oricum sapunul este foarte fain, este un finut si are un miros placut de lavanda.
Lavander
Lavander
Lavander
Lavander
Cu ocazia asta ii multumesc inca o data Valeriei pentru radacina de alkanet 🙂
Am pus in el mult unt de shea, ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de masline, ulei de palmier, ulei de floarea soarelui presat la rece, uleiuri esentiale de lavanda, litsea cubeba si patchouli, extract de alkanet.

Va pup!
Gabi

6 gânduri despre „Lavender – sapun natural cu lavanda!

  1. ce culoare placuta are, asa ,, frez -bombon,, tare finut arata !!!!pup

  2. Merci Amalia, exact roz-bombon 🙂

  3. asa cum ai spus: este un sapun finut. imi place tare mult desenul lui. spor in continuare!

  4. Multumesc Liza, chiar acum ma duc sa mai fac un sapunel 🙂

  5. Vad ca si tu lucrezi de zor la sapunuri,care iti ies tare faine.
    Mie una mi-au placut tare mult sapunurile tale,spor in continuare si la cat mai multi clienti.

  6. Multumesc Valeria, dupa cum ti-am spus si mie mi-au placut sapunurile tale. Cum a fost la targ?

Lasă un răspuns

