SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun terapeutic, antiacneic!

5 comentarii

De mult timp ma gandesc sa fac un sapun natural terapeutic si am tot cautat uleiurile potrivite si de fiecare data ajungeam la uleiul de neem. Am evitat acest ulei datorita mirosului sau destul de greu, miros care este compensat de calitatile lui exceptionale.
Succesul uleiului de Neem se datoreaza in principal prezentei azadirachtinei in compozitia sa, o substanta activa cu puternice proprietati antibacteriene, insecticide (uleiul fiind eficient in combaterea parazitilor pielii) si antifungice.
IMG_4743
Astfel uleiul de neem este recomandat in tratamentul acneei, matretii, psoriazisului, furunculozei, infectiilor bacteriene si fungice ale pielii si este foarte eficient in formularea produselor anti-tantari.
In ciuda prezentei activului puternic numit azadirachtina, uleiul de Neem nu este toxic pentru mamifere, pasari sau albine, de aceea este utilizat cu mult succes ca biopesticid in agricultura ecologica.
Neem
Neem
Pe langa uleiul de neem am mai adaugat argila rosie, argila galbena si carbune medicinal care sunt recunoscute pentru efectul lor de curatare si detoxifiere a pielii si ulei esential de tea tree care la fel ca uleiul de neem are prprietati antibacteriene si antifungice asupra pielii.
Deci un mix de ingrediente cu proprietati deosebite pentru piele intr-un un sapun cu adevarat terapeutic 🙂
Va spun de pe acum ca acest sapun nu miroase a flori, are un miros specific medicinal, usor a pamant 🙂

Seara buna!
Gabi

5 gânduri despre „Sapun terapeutic, antiacneic!

  1. Buna dimineata!
    Daca miroase a pamant, nu ar fi o problema; mie una chiar imi place acest miros.
    Eu am ulei de neem si mi se pare ca miroase a alune rancezite; e gretos.
    L-am folosit ca atare si nu am rezistat mai mult de 2 ore. L-am combinat cu unt de shea si l-am facut ca o crema; e mai acceptabil. Ma dau seara cu aceasta crema si rezist pana dimineata.
    Sapunul are un miros ca uleiul in stare pura sau are doar un miros de pamant??
    Daca ma spal dimineata cu el pe fata voi mirosi a neem toata ziua sau se duce mirosul dupa jumatate de ora??
    Arata foarte bine. Felicitari!

  2. 🙂 Esti tare simpatica Cristina, mirosul uleiului de neem s-a acoperit aproape in totalitate de uleiurile esentiale in special cel de tea tree care dupa cum am zis are un miros medicinal, iar mirosul de pamant vine de la argile si carbunele medicinal. Sigur dupa ce te speli cu el nu o sa mirosi a ulei de neem 🙂

  3. Buna Gabriela,

    Cand il pui pe Breslo ?

  4. Buna Ovidiu, in 3 saptamani il pun pe Breslo, trebuie sa mai ai un pic de rabdare 🙂

  5. Pingback: Crema terapeutica, antiacneica cu ulei de neem! | soap bazar

Lasă un răspuns

