SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Caprite!

8 comentarii

IMG_4796
Dupa cum ati vazut am lipsit cateva zile de pe blog dar cu motiv intemeiat, am fost acasa. In afara de faptul ca mi-am incarcat bateriile m-am jucat si cu capritele surorii mele. Sora mea si-a luat capre in februarie anul asta si acum le-am vazut si eu. Sunt niste caprite foarte cuminti, iar ieduti sunt adorabili, jucausi si sprinteni de mi s-au urcat si in cap la propriu 🙂
Dar sa va arat niste poze …
Caprite
IMG_4839
Caprite
Pe langa lapte de capra am mai venit si cu alte forme pentru sapunurile mele 🙂
Forme sapun
Forme sapun
Cam atat in seara asta 🙂

Va pup!
Gabi

8 gânduri despre „Caprite!

  1. Superbe si caprele, si formele si stapana formelor! 🙂

  2. Multumesc frumos Natalia, esti tare draguta 🙂

  3. Ce dragute sunt 🙂 Imi amintesc de animalele bunicii, din copilarie..
    Spor la facut sapunuri!! Eu abia astept sa le testez!!!

  4. Si eu am avut capre cand am fost mica dar parca nu erau asa jucausi ieduti, niste animale foarte, foarte dragute si curate 🙂
    Coletele pleaca miercuri pentru ca din pacate in seara asta nu am reusit sa le fac, sper ca mai ai rabdare 🙂

  5. Ce norocoasă eşti! Sunt adorabile căpriţele, ai lăptic bun pentru săpunuri şi pentru băut 🙂
    Poţi să îţi lărgeşti activitatea şi să faci şi brânzică, ce zici?

  6. Ce simpatica esti Andra, branzica o sa faca sora mea pentru ca eu nu am cum si nici unde sa fac 🙂

  7. Ce frumoase sunt;)

  8. Multumesc Bianca 🙂

Lasă un răspuns

