SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun natural cu ulei de avocado!

12 comentarii

Sapun cu ulei de avocado
Va arat ultimul sapun facut cu ulei de avocado presat la rece care a dat sapunului o culoare verde absolut superba, culoare care nu se vede foarte bine in poze pentru ca au fost facute seara.
L-am facut fara ulei de palmier care poarta un stigmat in lumea asta a sapunaritului si din pacate sunt persoane care l-au folosit pana la un moment dat si acum indeamna clientii sa nu mai cumpere produse cu acest ulei. Ar fi multe de zis pe aceasta tema dar ma abtin deocamdata 🙂
Stiu ca poate parea cliseic dar si eu imi doresc sa renunt la el din motive strict ecologice pentru ca uleiul de palmier are calitati deloc de neglijat. Si sa stiti ca nu am ramas la stadiul de dorinta am cautat asiduu unt de cacao la pret rezonabil, am dat foarte multe mail-uri furnizorilor dar deocamdata consumul meu este prea mic pentru comenzile minime.
Sapun cu ulei de avocado
Am pus in el ulei de cocos, masline, unt de shea, unt de cacao, ulei de ricin, ulei de avocado presat la rece bio, uleiuri esentiale de busuioc, lamaie si portocale.
Combinatia de uleiuri esentiale este super am gasit-o notata la inceputul agendei cand m-am apucat de sapunarit si strangeam informatii 🙂
Si cu aceasta ocazie mi-am propus sa citesc o carte de aromaterapie pentru ca am constatat ca nu mai este un moft este o necesitate.

V-am pupat!
Gabi

12 gânduri despre „Sapun natural cu ulei de avocado!

  1. E foarte frumos!
    Bravo Gabi!

  2. Am facut si eu sapun cu ulei de avogado si intradevar ofera sapunului o culoare superba si pe deasupra naturala.
    Arata f. bine sapunul ca de altfel toate sapunurile tale, unde mai pui ca ai si talent la fotografiat,fata de mine care sunt novice la manevratul aparatului.

  3. Multumesc Cristina 🙂

  4. Multumesc Valeria, am observat ca in ultimul timp si tu ai facut atat sapunurile cat si fotografiile mult mai frumoase 🙂
    Bafta in continuare!

  5. simpatic si tare finut sapuneleul tau , ca toate celelalte ale tale , si eu am facut cu acest ulei minunat si mi-a placut tare mult. Din intamplare l-am facut fara ulei de palmier ,…despre care se spune ce se tot spune…. eu pe pielea mea am constatat ca nu poti fi la toti pe plac …care ar mai fi farmecul 🙂 glumesc ….. bafta in continuare 🙂

  6. Asa este Amalia nu poti sa multumesti pe toata lumea. Bafta si tie si multumesc inca o data pentru frumoasele daruri 🙂

  7. Gabi ,daca ne-am strange mai multe si am lua unt de cacao si apoi sa-l impartim nu am iesi mai bine????Ar fi o solutie!!!

  8. Asa este ar fi o solutie 🙂

  9. Spune-mi cate minute mixezi la un sapun? Mie mi se pare ca ajunge la trace cam greu.

  10. Cred că o să intre el la următoarea mea comandă 😀

  11. De unde ai dedus tu asta? Nu am un anumit timp de mixare la un sapun, dupa mai multe incercari o sa-ti dai si tu seama cat este bine sa mixezi 🙂

  12. Cu mare drag Oana 🙂

Lasă un răspuns

