SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Concurs de weekend!!!

4 comentarii

Va astept pe facebook la un Concurs de Weekend!
Concurs
Puteti castiga un sapun natural ALOE VERA cu suc si ulei de aloe vera, un sapun natural GOAT MILK cu lapte de capra si argila roz si un unt de corp Shea si Avocado foarte hidratant si parfumat cu unt de shea si ulei de avocado bio.
Ca sa va bucurati de ele trebuie sa faceti 2 lucruri:
– sa dati like paginii de facebook Soap Bazar
– sa distribuiti postarea cu fotografia de concurs.

Extragerea o voi face duminica seara prin random.org iar expedierea se face doar pe teritoriul Romaniei.

Bafta si week-end placut!
Gabi

4 gânduri despre „Concurs de weekend!!!

  1. Gabi ma bucur ca organizezi atatea concursuri!
    Sper ca astfel cat mai multe persoane sa iti cunoasca produsele.
    Eu distribui pe facebook, poate vreuna dintre prietenele mele e norocoasa cum am fost si eu.
    O sa ma uit si o sa postez la prietenii comuni.
    Succes participantilor!

  2. Am uitat sa iti spun ca imi plac sapunierele tale din lemn!
    Gasesti la Ikea cu 7,5 ron (din lemn cu multe gratii) si poate faci cosulete de Paste! E o simpla sugestie, sper ca nu te superi.

  3. Sigur ca nu ma supar, multumesc pentru idee 😉

  4. Multumesc Cristina, esti foarte draguta 🙂

Lasă un răspuns

