SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Busy day!

6 comentarii

IMG_5013
Astazi a fost o zi foarte plina pentru mine, pe langa faptul ca am facut mancare si curatenie am facut si 2 creme si urmeaza sa mai fac si un unt de corp, ce sa fac daca fetele vor, trebuie sa pun osul la treaba 🙂
In cutitele din plastic este crema antirid pentru conturul ochilor iar in borcanele este crema Nutritif pentru ten. Borcanelele sunt finute si dragalase si simple dar pictate sunt deosebite 🙂
Nutritiff crema antirid
Dar sa va arta si ultimul sapun facut, tot cu lapte de capra. I-am promis Cristinei ca fac un sapun simplu, simplut cu lapte de capra si ulei esential de lavanda, dar nu m-am putut abtine si am pus si un pic de alkanet. Nici de data asta nu am minerit culoarea potrivita ceea ce inseamna ca trebuie sa mai perseverez cu extractul de alkanet care imi da mari batai de cap 😉
IMG_5010
Sapunul l-am facut integral cu lapte de capra, unt de cacao, unt de shea, ulei de masline, cocos, ricin, palmier, sunatoare si extract de alkanet, uleiuri esentiale de lavanda si litsea cubeba.

By the way daca vreti unul din produsele de mai sus puteti sa-mi scrieti un mail la buga.gabriela@yahoo.com.

Weekend placut in continuare si bafta la concursul de pe Facebook!
Gabi

6 gânduri despre „Busy day!

  1. Da, arata foarte gustoase!!!

  2. Mihaela sunt delicioase pentru ten!

  3. Minunate!Felicitari,pentru ceea ce faceti! :-*

  4. Multumesc Lucica 🙂

  5. Arata foarte bine noile tale sapunuri!
    Cel cu lapte de capra si petale de galbenele si cel cu miere si tarate de ovaz m-au lasat fara cuvinte!
    Inca nu le-am terminat pe cele pe care mi le-ai trimis, dar stiu cum va arata viitoarea mea comanda.
    Tin sa subliniez inca odata ca sapunul cu lapte de capra e exceptional si reprezinta o solutie pentru pielea mea problematica; e o placere sa constat ca dupa dus pielea e fina la atingere.
    Gabi, mult spor la sapunarit !

  6. Sapunuri deosebite nu gluma 🙂

Lasă un răspuns

