SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Tot cu neem ……

8 comentarii

IMG_5099
V-am mai povestit de vreo doua ori de proprietatile exceptionale ale uleiului de neem insa vreau sa va mai reamintesc inca o data de ce este asa bun acest ulei. Uleiul de neem este recunoscut pentru puternicul sau efect antibacterian si antifungic de aceea este recomandat in tratarea pielii infectate, cu acnee, cu furunculoze, dermatie in special psoriazis, micoze, infectii cutanate parazitare, plagi, arsuri, inclusiv cele provocate de soare.
Uleiul de neem poate fi utilizat cu succes si contra insectelor inclusiv a tantarilor si a paduchilor, daca mai are cineva asa ceva 🙂
Agricultorii indieni folosesc in mod traditional uleiul de neem ca fertilizant, pesticid si insecticid natural, biologic.
Dar, da exista un dar 🙂 uleiul de neem este foarte concentrat, avand un miros destul de greu, dar proprietatile lui deosebite compenseaza acest mic inconvenient 🙂
IMG_5092
Acum sa va povestesc cate ceva de crema antiacneica realizata de mine cu ulei de neem. In primul rand mirosul de neem se simte foarte putin, acesta a fost acoperit aproape in totalitate de mirosul uleiurilor esentiale, iar in al doilea rand am imbunatatit varianta aceasta a cremei adaugand si bisabolol.
Bisabololul este un ingredient natural antiinflamator reputat pentru proprietatile sale calmante, antibacteriene si regenerante.
Crema contine ulei de neem, ulei de galbenele, ulei de musetel, unt de shea, extract CO2 de galbenele, extract CO2 de musetel, bisabolol, vitamina E, uleiuri esentiale de roinita si citronela.

Costa 21 ron 50 ml si daca doriti sa o achizitionati puteti sa-mi trimiteti un mail la buga.gabriela@yahoo.com

Weekend placut dragii mei!
Gabi

8 gânduri despre „Tot cu neem ……

  1. Inca nu am folosit neem la crema, dar e o idee f buna! iti doresc multa bafta la vanzari!

  2. Multumesc Natalia 🙂

  3. Nu am folosit niciodata,dar cred ca este cea bun 🙂
    multumim si mult succes pe mai departe :-*

  4. Este o crema foarte buna Lucica, multumesc 🙂

  5. Sunt super! Le-am primit si testat si eu. Am sa postez maine o recenzie a lor pe blogul meu, am sa las si un link. Mirosul neplacut al neemului se simte dupa cateva ore, in prima faza miroase placut a lamaita, dar apoi apare mirosul buclucas. Eu mi-am propus sa folosesc doar seara inainte de culcare aceasta crema, ca sa nu ma mai confrunt cu mirosul greu. Dar acest minus este prea mic in comparatie cu rezultatele, chiar am ramas surprinsa sa vadca doar dupa o zi de la folosirea lor mi-a rezolvat niste probleme ale tenului.

    Multumesc, Gabi!

  6. Ma bucur foarte mult Irina ca esti multumita de crema si ca te-a ajutat, intr-adevar mirosul uleiului de neem este cam neplacut dar dupa cum ai zis si tu este foarte bine sa se foloseasca seara crema pentru a se evita mirosul uleiului de neem 🙂

  7. Gabi, am scris aici o scurta recenzie a produselor http://irmarina.blogspot.ro/2013/04/produse-naturiste-testate-soap-bazar.html. Eu am sa mai recomand crema aceasta, stiu cateva persoane care vor fi interesata de ea. Am sa mai comand cate ceva si pe viitor, dar pana atunci iti urez mult spor in ceea ce faci!

  8. Multumesc frumos pentru feedback si pentru recomandari Irina 🙂

Lasă un răspuns

