SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Review crema antirid pentru ten!

2 comentarii

IMG_5114
Asta este portia mea de crema antirid pentru ten, cutiuta are doar 10 ml, stiti cum se zice cremele bune se tin in cutii mici 🙂
Eu am tenul mixt spre gras si nu pot sa folosesc orice fel de crema pentru ca imi lasa senzatia de ten incarcat.
De la un timp am inceput sa folosesc crema Nutritif seara dupa ce ma spal pe fata cand pielea este inca un pic umeda. Deci a fost un mare wow, eu nu imi inchipuiam niciodata ca o sa folosesc creme anhidre doar din unturi si uleiuri, crema intra repede in piele, nu raman urme grase si pielea ramane fina, fina, si sa stiti ca nu exagerez 🙂
Va dau un sfat, daca aveti tenul ca mine intotdeauna sa folositi o astfel de crema dupa ce va spalati pe fata cu apa calduta sau dupa ce va umeziti tenul cu o apa florala.

Seara faina!
Gabi

2 gânduri despre „Review crema antirid pentru ten!

  1. Cadou pentru mama de Paști 😀 Știu deja!

  2. Ma bucur Oana ca te-ai gandit sa-i faci din nou mamei tale cadouri parfumate de la mine 🙂

Lasă un răspuns

