SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Nu muncesti, nu mananci!

6 comentarii

Mai intai vreau sa va zic o mica povestioara din cultura chineza 🙂
„Maestrul zen chinez Hyakujo obişnuia să îndeplinească cele mai grele munci alături de discipolii săi, chiar şi la vârsta de 80 de ani. Săpa, făcea curăţenie, culegea fructe şi aşa mai departe.
Discipolilor săi le părea rău să îl vadă pe bătrânul Hyakujo muncind, dar ştiau că acesta nu ar fi acceptat să stea pur şi simplu să îi privească, în timp ce ei făceau treabă.
Pentru a-i menaja totuşi forţele, s-au fotărât să-i ascundă uneltele de grădinărit. A doua zi dimineaţă, maestrul zen a căutat uneltele, nu le-a găsit şi, prin urmare, a stat toată ziua. Dar a refuzat să mănânce atât la prânz, cât şi la cină.
În ziua următoare, povestea s-a repetat. Maestrul nu şi-a găsit uneltele, a stat privind cum discipolii munceau, iar la masă a stat de asemenea, uitându-se la aceştia, fără ca el să mănânce ceva.
Discipolii şi-au dat seama că totul se datorează faptei lor şi peste noaptea i-au pus uneltele de muncă la loc. dimineaţa, maestrul şi-a găsit uneltele şi a muncit în rând cu toată lumea.
Când a venit vremea să se aşeze la masă, Hyakujo a mâncat normal, ca întotdeauna. Abia seara le-a spus maestrul zen învăţătura pe care trebuiau să o desprindă de aici: „nu munceşti, nu mănânci“.
IMG_5207
Dar ce vroiam sa va zic este ca muncesc foarte mult dupa servici, pot sa zic ca mai am un job part time cateodata de 6 ore nu de 4 si in weekend 8-10 ore 🙂
Si se merita se vor intreba unii, sigur ca se merita si aici nu ma refer la bani pentru ca inca sunt la stadiul la care investesc din banii personali, ma refer la faptul ca fac ceva care ma insufleteste, care uneori nu ma lasa sa dorm si care-mi place enorm de mult.
IMG_5170
Dar sa va arat ce am mai mesterit intre timp, in primul rand am facut un sapun natural cu miere si propolis. Despre popolis pot sa va zic ca este ceara pe care o aseaza albinele imediat la intrarea in stup ca sa-si dezinfecteze piciorusele atunci cand intra in stup. Este o ceara speciala care nu se prea poate folosii ca atare, se foloseste mai mult sub forma de tinctura. Mie mi-a dat mari batai de cap aceasta ceara pentru ca refuza sa se topeasca si sa se amestece uniform cu celelalte unturi si uleiuri. Propolisul este foarte bun dezinfectant si cicatrizant si de aceea albinutele il folosesc pe post de „pres” cand intra in stup 🙂
Am mai facut si doua balsamuri de buze delicioase, White si Galbenel 🙂
IMG_5198
IMG_5206
Apropo cum vi se par noile etichete?

Seara faina 🙂

Gabi

6 gânduri despre „Nu muncesti, nu mananci!

  1. imi plac tare mult etichetele tale, si sper si eu curand sa ma reinventez……..Eu am tot spus ,, Noroc ca a lasat Dumnezeu noaptea , sa ne mai odihnim , altfel am munci intr-una…fie de placere fie de nevoie. Zilele trecute m-am trezit chiar cu numele unui sapun in minte…,, Rose -Mary ,, nu stiu ..asa mi-a venit toata noaptea in cap Tot timpul aveam sapunul si apoi ma gandeam la un nume …acu invers …cred ca ,, o iau pe campii,, Hai ca m-am intins la vorba …imi plac tare mult etichetele si sa iti dea Dumnezeu sanatate sa faci cate iti propui.Sa ai grija insa , sa nu alergi dupa multe visuri ……si sa ai grija si de sanatate …….Numai bine si spor in tot ceia ce iti propui !!!!!!!!!!1

  2. O POVESTIOARA buna de luat in seama de la care invatam ca este bine sa muncim cu mainile noastre nu sa asteptam mereu sa primim,am insa ceva de spus si despre viciversa care este si ea valabila.
    Cred ca tot ce facem este bine sa facem cu masura chiar daca ne place, cel putin asa cred si simt pe propria piele.
    Mereu cand depasesc limita [si mi se intampla des], raman fara vlaga si imi iau liber 2-3 zile ca sa imi revin.
    Etichetele arata f. bine, dar imi placeau si cele colorate.

  3. Gabi, arata superb toate! Felicitari!

  4. Arata grozav! Felicitari, realizezi un lucru absolut incredibil.

  5. Îmi plac etichetele noi… dragoste la a doua vedere, căci îți scrisesem pe Facebook că-mi plac chestiile colorate mai mult. În altă ordine de idei, vreau să știi că balsamul White e cel mai bun lucru pe care mi-a fost dat să-l încerc vreodată în materie de cosmetice. E de vis! Și aștept și varianta cu ciocolată 😀

  6. Si mie imi plac etichetele noi!
    Iar sapunul pare de vis. Cred ca s-ar potrivi de minune tenului meu acneic si arata si foarte bine!
    Gabi te perfectionezi pe zi ce trece, iar despre sapunuri nu pot sa spun altceva decat ca sunt unul mai frumos ca altul.
    Vreau s arezerv si eu cateva, asa ca iti scriu pe mail.

Lasă un răspuns

