SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ana, o surpriza placuta!

9 comentarii

Sa va zic cateva cuvinte despre Ana. Ana este o fata tare, tare draguta care ma urmareste pe facebook, fiind unul dintre cei mai activi „fani” ai paginii de facebook Soap Bazar si a participat cu perseverenta la toate concursurile organizate de mine insa nu a castigat nici unul pana acum, asa ca m-am hotarat sa-i trimit un premiu de consolare constand intr-un balsam de buze White si un sapun Lavender.
IMG_5370
La cateva zile dupa ce a primit produsele observ pe facebook o postare de-a Anei cu un feedback pentru balsamul de buze White, prima reactie a fost ceva de genul „ce e asta, Ana are blog?”, da Ana are blog, si unul destul de urmarit despre care eu nu aveam habar. Vreau sa mentionez ca atunci cand i-am trimis produsele nu stiam ca are blog, intentia mea fiind sa-i fac o bucurie cu produsele mele.
IMG_5206
Si cum va spuneam la cateva zile vad un fedback foarte fain despre balsamul de buze White si zic ce misto i-a placut balsamul dar nu i-a placut sapunul :-(, dar astazi vad un alt feddback la fel de misto despre sapunul Lavender, si zic ce misto i-au placut amandoua 🙂
Multumesc Ana pentru cuvintele frumoase si sincere sper 🙂
Aici gasiti si articolele Anei despre produsele mele.
http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/sapun-lavender-soap-bazar.html
http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/blasam-de-buze-white-soap-bazar.html

Seara faina si voua ca a mea este deja 🙂
Gabi

9 gânduri despre „Ana, o surpriza placuta!

  1. Felicitari anei ca a scris despre cadoul tau!Felicitari si tie pentru cadoul care l-ai oferit! :-*

  2. scuze ca am scris Ana cu „a” mic 🙂 produsele sunt naturale si bune 🙂 o sa-i urmaresc si eu blogul 🙂

  3. Ce dragut!;)Ma bucur ca ai avut parte de o asa surpriza.

  4. Cuvintele au fost sincere sigur 🙂
    Blogul nu este atat de urmarit , dar nu asta a fost intentia mea , ci sa scriu despre produsele pe care le-am testat (produse cat se poate de naturale-in ele cred si de aceea le folosesc).
    Multumesc inca o data pentru premiu 🙂

  5. Cu multa placere Ana, si eu iti multumesc 🙂

  6. Felicitari la amandoua 🙂

  7. Felicitari Gabi pentru gestul tau catre Ana, esti o persoana sufletista !

  8. Multumesc frumos Geta si Catalina 🙂

Lasă un răspuns

