SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun natural Black Chocolate!

5 comentarii

DSCN0033
V-a fost dor de mine, ca mie mi-a fost dor de voi 🙂
Sa va arat ce-am mai facut eu intre timp, si bune si rele. Incep cu relele, mi-a cazut zilelea astea aparatul de fotografiat jos si nu mai merge, face poze doar cu blitz si alea destul de naspa. Si partea buna din toata treaba asta este ca am fost astazi si mi-am luat unul nou, nout, oricum pusesem de mult ochii pe el 🙂
IMG_5520
Si acum sa va arat ultimul sapun facut, Black Chocolate, cu unt de cacao, ulei de cocos, masline, palmier, ricin, floarea soarelui presat la rece, pudra de roscove, uleiuri esentiale de scortisoara, cuisoare si litsea cubeba.
DSCN0022
DSCN0029
Si La Multi Ani frumosi si sanatosi tuturor celor care poarta nume de floare!

O duminica frumosa in continuare,
Gabi

5 gânduri despre „Sapun natural Black Chocolate!

  1. Arata minunat,un pastel de culoare ,valuri,parca ar fi o mare suparata dar blanda,imi place.

  2. Multumesc Gabriela 🙂

  3. Sa folosesti sanatoasa noul aparat! Interesanta combinatia de uleiuri esentiale, Cred ca miroase tare bine 🙂 Am s-o incerc si eu. Spor la treaba in continuare!

  4. Multumesc Liza, am pus si litsea cubeba ca sa-i mai taie putin din putere uleiului esential de scortisoara 🙂

  5. te rog mult da-mi si mie un like la ultimul meu articol 🙂

Lasă un răspuns

