SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Noua stampila Soap Bazar

17 comentarii

Cred ca unii dintre voi care ma urmariti si pe facebook ati observat deja ca mi-am facut o stampila pentru sapunurile mele cu logo-ul Soap Bazar. Nu stiu cum sa va zic dar sunt super incantata de ea, pana acum faceam mai rar sapun dar acum imi place atat de mult cum arata incat as face zilnic sapun numai ca sa-l stampilez 🙂

romantica1

Primul sapun care a avut privilegiul sa fie imprimat cu noua mea stampila este sapunul Romantica care de aceasta data a beneficiat de o schimbare de look 🙂 Am pus in partea de jos argila roz si insertii dintr-un sapun alb iar in partea de sus macerat de alkanet in speranta ca se va transforma in roze ca si data trecuta cand l-am folosit in sapunul Lavender, dar de aceasta data s-a incapatanat si a ramas albastru. L-am parfumat si de aceasta data cu ulei esential de geraniu, ylang-ylang si patchouli iar deasupra i-am pus cateva petale de trandafir 🙂

romantica2

Al doilea sapun care a avut privilegiul sa fie stampilat este sapunul Orangina. Si pe acesta l-am reeditat diferit, in loc de seminte de mac, care sunt foarte exfoliante si mie nu-mi place acest lucru, am pus pudra de macese care este un antioxidant foarte puternic, bogata in vitamina C, este si usor exfolianta. Dupa cum exprima si numele trebuie sa aiba miros de portocale asa ca am pus in el ulei esential de portocale si litsea cubeba.

orangina

orangina2

Zi frumoasa,
Gabi

17 gânduri despre „Noua stampila Soap Bazar

  1. Chiar arata foarte bine stampila ta 🙂 Te ajuta si faptul ca ai un logo frumos. La cat mai multe sapunuri stampilate 🙂

  2. Arata super! Felicitari! Te admir mult de tot petru daruirea de care dai dovada!

  3. M-au cucerit descrierile si prezentarea ! Sunt de „Master Chef” ! Felicitari!

  4. Multumesc Oana, asa sa fie, cat mai multe sapunuri facute, stampilate si vandute 🙂

  5. Multumesc frumos Bianca, cand faci un lucru cu drag nu are cum sa nu fie frumos 🙂 (ce modesta sunt)

  6. Ioana esti tare draguta, incerc sa ma perfectionez continuu 🙂

  7. Multumesc, Multumesc, Multumesc Mihaela 🙂

  8. Si mie imi place tare mult stampila ta, cat mai multe vanzari cu sanatate si buna dispozitie.

  9. Multumesc Valeria, vanzari sa fie ca buna dispozitie si pofta de munca am 🙂

  10. simplu si de efect felicitari 🙂

  11. Multumesc draga Mihaela 🙂

  12. Multumesc Natalia 🙂

  13. Foarte frumoasa, arata tare bine pe sapun !

  14. Multumesc Geta 🙂

  15. intr-adevar frumoasa stampila! imi poti spune te rog unde se pot face stampile pentru sapunuri? si care e pretul pentru o stampila? multumesc.

Lasă un răspuns

