SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Domnul Levănțel

2 comentarii

DSCN0434
Sa vi-l arat pe Domnul Levănțel, un finut si un parfumat precum un Domn bine. A iesit asa de fluffy ca mi-e si teama sa pun mana pe el sa nu cumva sa-i distrug din finete.
M-am gandit ceva ce culoare sa-l fac, fie maro, fie negru sau mov si pana la urma a ramas mov. Eu zic ca mai trebuia un pic de alkanet dar a iesit super fain si asa, nu am ce sa-i reprosez. Si mirosul este demential, lavanda, menta si litsea cubeba.
DSCN0447
DSCN0440
DSCN0450
Am pus in el unt de cacao, ulei de cocos, masline, ricin, palmier, floarea soarelui, extract de alkanet, uleiuri esentiale de lavanda, menta si litsea cubeba.

Seara buna,
Gabi

2 gânduri despre „Domnul Levănțel

  1. foarte frumusel domul asta al tau , nu vrei sa ne incuscrim cu dna. mea ,, Nostalgy ,, ….hihihi glumesc , numai bine 🙂

  2. Ba da Amalia, si d-na ta este foarte draguta si se potrivesc 😉

Lasă un răspuns

