SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Castigator premiu fidelitate Mai

3 comentarii

10
Dupa cum am promis ofer lunar un premiu de fidelitate clientilor mei, acest premiu consta intr-un voucher de 50 lei care poate fi folosit in magazinul meu de pe Breslo.
Castigatoarea premiului lunii Mai este CIMPOIES VALERIA. Felicitari draga mea, astept cu drag sa-mi spui ce produse doresti 🙂

Seara minunata,
Gabi

3 gânduri despre „Castigator premiu fidelitate Mai

  1. felicitari

  2. Muuulllltttuuummmeesssccc!!!! Chiar nu ma asteptam!! 🙂

  3. Felicitari Valeria, Random te-a ales 🙂 Daca nu ai inteles cum procedezi cu voucher-ul te rog sa-mi dai un mail la buga.gabriela@yahoo.com

Lasă un răspuns

