SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Cioco Delice unt de corp delicios

20 comentarii

Cioco Delice
Va arat un unt de corp absolut delicios cu aroma dementiala de ciocolata, caramel si vanilie. Pentru pofticiosi si nu numai 🙂
Vedeti ciocolata din poza, nu ma putui abtine pana nu o terminai de mancat (are 75% cacao) 🙂
Contine unt de cacao pur, unt de cacao dark, unt de shea, ulei de cocos organic, ulei de migdale dulci, ulei de macadamia, extracte naturale organice de vanilie si caramel.
Cadou
Si pentru ca nu am mai oferit de mult un cadou pe blog, va ofer acum celor care ma urmariti pe blog un unt de corp Cioco Delice si un sapun Black Chocolate.
Ca sa va inscrieti in micul concurs trebuie sa ma urmariti pe facebook sau pe blog si sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare.
Va puteti inscrie pana Duminica seara cand voi anunta si castigatorul ales de Random.

Seara minunata!
Gabi

20 de gânduri despre „Cioco Delice unt de corp delicios

  1. Sunt cea mai mare fana a ciocolatei :))
    Si mi-e imposibil sa nu ma inscriu si eu la concurs!
    Seara frumoasa!

  2. Ciocolata neagră e preferata mea, sub orice formă 🙂

  3. Buna rau ciocolata, inainte nu eram innebunita dupa ea dar acum imi place foarte mult, in special cea neagra 🙂

  4. Si eu iubesc ciocolata Gabriela 🙂

  5. Arată demențial 🙂

  6. Multumesc Simona 🙂

  7. Cremele naturale cica e bine sa le ti in frigider.Pe asta nu poti ,sigur si-o pune cineva pe paine!

  8. Asa este Mihaela, exista riscul asta la cat de bine miroase 🙂

  9. as vrea sa miros a ciocolata zi lumina 😀 foarte fain

  10. Andreea sa nu risti sa fi mancata daca mirosi a ciocolata 🙂

  11. Pingback: Mini interviu despre sapunurile naturale | Soap Bazar

  12. Eu sunt mai ciudata, imi place ciocolata fara zahar adaugat (adica ceva de genul 99-100% cacao). Nu am nevoie de nimic care sa-i „umbreasca” gustul. Iar crema asta, daca ar fi ingredientele „food grade”, chiar este comestibila..Felicitari si spor!

  13. Deci este perfect pentru tine acest unt de corp Gabriela, cu miros de ciocolata si fara gust, este 100% comestibil 🙂

  14. Iubesc ciocolata ! 🙂

  15. In sfarsit un unt cu arome „comestibile”, pana acum am gasit unt de cioco doar cu uleiuri de ylang ylang sau menta.Abia astept sa il incerc ♡

  16. O intrebare, sapunul intim o sa fie si la vanzare, in magazinul de pe breslo?

  17. Da, deocamdata e la uscat, peste 3 saptamani il gasesti si pe Breslo:-)

  18. L-aș încerca 😀

Lasă un răspuns

