SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Si cadoul merge la ….

9 comentarii

Stiu ca am promis ca va zic de aseara cine se va bucura de micul cadou oferit pe blog dar am uitat complet 🙂
V-ati inscris 10 fete iar castigatoarea aleasa de Random este prima din lista reorganizata aleator, adica ….
castigator 17.06.2013
Felicitari draga mea Roxana, sa te bucuri de premiu si trimite-mi datele tale la buga.gabriela@yahoo.com sa stiu unde sa-ti expediez produsele.

Seara faina,
Gabi

9 gânduri despre „Si cadoul merge la ….

  1. Felicitari, Roxana! Sa ne spui parerea ta, ca’s tare curioasa 😀

  2. Adica eu? Daca da,multumesc frumos, nu-mi vine sa cred

  3. Da…buna intrebare! Care Roxana? Oare m-am inscris la acest concurs sau la altul de pe soap bazar??? 😀

  4. De la mail-ul asta trebuie sa primesc adresa (sh_ce_dak@yahoo.com), se vede foarte clar din comentarii care Roxana. Imi cer scuze ca am publicat adresa de mail dar nu imi plac targuielile.

  5. Nu-I bai, era neclar pt mine, pentru ca la regulile concursului scria ca te poti inscrie si pe facebook, iar eu nu am intrat sa vad ce nume erau acolo , si nici nu am mai participat la astfel de concursuri. In cazul asta,multumesc frumos pentru cadou, o mica bucurie pentru zilele negre din sesiune.

  6. Felicitari Roxanei,nu stiam ca sunt si eu in concurs deoarece eu nu am Facebook si nu dau like sau alte chesti….. cu toate ca urmaresc pe fiecare zi postarile Gabrielei.

  7. Azi am primit cadoul.Produsele sunt super fain ambalate,nu am folosit decat untul, si e super tare.Intra repede in piele, mult mai repede decat ma asteptam eu, iar de miros sa nu mai zic, miroase a prajituri siropoase cu ciocolata si rom, yam yam ♡ . Multumesc pentru cadou, sunt foarte incantata de el 😀

  8. Ma bucur Roxana ca iti plac si iti doresc sa se le folosesti cu aceeasi placere in continuare 🙂

Lasă un răspuns

