SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Miercurea fara cuvinte …

20 comentarii

Miercurea fara cuvinte – mânătărci
DSCN0886
DSCN0889
DSCN0881
DSCN0878
DSCN0876
DSCN0870
DSCN0854
DSCN0857

20 de gânduri despre „Miercurea fara cuvinte …

  1. Daca ar fi frumoase,ar fi otravitoare.
    Astea par a fi minatarci sau pitonci.
    Daca e asa,pofta buna!

  2. Sunt manatarci culese de mine, o parte le-am mancat si o parte le-am pus la uscat. Nu sunt otravitoare, dupa cum ai zis si tu cele otravitoare sunt mai colorate 🙂

  3. Pregăteşti un săpun cu ciuperci? 😛

  4. Andra crede-ma cea mai buna mancare este ciulamaua de manatarci. Ar trebui sa fac un sapun cu trufe asa fita de fita 🙂

  5. Ah, chiar ar fi o chestie :)) Pentru categoria săpunuri de lux!

  6. Da ar fi o chestie, dar nu stiu ce beneficii ar aduce trufele pielii si cred mai degraba ca as strica orzul pe gaste 🙂

  7. Ciulama …ohhhh….asa da ….dar sapun ?! chiar nu stiu sa existe unul asa …ar fi inedit, unic, dar ce proprietati benefice ar avea ?!

  8. Alexandra cred ca ar fi o ciulama de sapun 🙂

  9. Gata ploile, cresc ciupercile.
    Să ai o zi liniştită.

  10. Din pacate au fost ultimele, le-a cam trecut sezonul 🙂

  11. Scuze de spam, te anunt ca am mai deschis doua bloguri care n-au legatura cu advertorialele.
    Daca iti face placere sa ma citesti te astept pe blogurile mele, macar din curiozitate. Si daca vrei sa ma adaugi la BlogRoll, anunta-ma sa te adaug si eu pe ele.
    http://literestacojii.com este un blog literar.
    http://adolescentisenzationali.wordpress.com este un blog special pentru tineri, in care dezbat toate problemele lor.
    Te invit cu drag pe ele.
    Iti multumesc, te pup!

  12. Nu ma asteptam sa dau peste o asa postare printre atatea sapunuri minunate !! Eu sunt innebunita dupa ciuperci !!! 😉
    Drept dovada postarile de pe blog :http://catkitchen.wordpress.com/category/bunatati-culese-din-natura/
    O zi frumoasa iti doresc !!

  13. Si eu Magda sunt inebunita atat dupa culesul cat si dupa mancatul manatarcilor asa cum le zice la mine la tara 🙂
    Ti-am admirat cu drag toate postarile si pozele superbe 🙂

  14. Ma bucur sa aud ca avem in comun atatea lucruri frumoase !! 😉
    Iti multumesc ptr vizite si aprecieri !

  15. Si eu ma bucur ca te-am gasit cu ajutorul lui Catalin 🙂

  16. Hmmmm , Catalin … mare figura e 🙂 !!!!

  17. Dap, ti-a laudat blogul si compotul primit de la tine si de atunci te urmaresc cu drag 🙂

  18. Imi voi aminti mereu acea postare ! Nu ma asteptam sa ma laude chiar asa … :))) ….

  19. A fost foarte frumos si adevarat ce a scris el despre ce faci tu, nu sunt laude 🙂

Lasă un răspuns

