SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Dupa 10 ani…..

5 comentarii

Dupa 10 ani...
In weekend-ul trecut am avut intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. Stiu ca suna cam cliseic dar nu ma pot abtine sa nu zic ce repede au trecut 10 ani. Parca ieri era prima zi de scoala si traversam parcul din fata liceului si ma gandeam ce greu o sa treaca 4 ani si uite ce repede au trecut 14 nu 4.
Am avut niste emotii mai ceva ca in prima zi de liceu si mi-am regasit colegii la fel de tineri si frumosi, mult mai deschisi si mai voiosi, parca acum am terminat liceul 🙂
Un singur regret am, faptul ca nu ne-am intalnit mai des pentru ca am avut colegi minunati.

Dragi colegi va imbratisez si sa ne revedem cu bine peste 5 ani 🙂

Seara faina,
Gabi

5 gânduri despre „Dupa 10 ani…..

  1. Si cand te gandesti ca am fost in dubii daca sa ma duc, acum mi-as fi ros unghile de ciuda 🙂

  2. Ai terminat liceul economic din tg jiu???Parca cunosc pe unul din profi,l-am vazut intr-o poza la nepoatamea!!

  3. Da Mihaela, am terminat colegiul economic din Tg-Jiu 🙂

Lasă un răspuns

