SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun natural antiacneic cu ulei de neem

Scrie un comentariu

Terapeutul
De caldura, nu am mai scris de mult, nu am mai facut sapun de mult, nu am mai facut multe lucruri 😦 Dar acum ca s-a mai racorit un pic am zis sa profit si sa fac un sapun, doua, sa mai fac si o cremuta, ceva ca nu mai merge am inceput sa intru in sevraj 🙂
Terapeutul
Frumusel foc domnul Terapeut, cu ulei de neem si carbune medicinal pentru tenul acneic. Un sapun foarte apreciat de cliente pentru care am primit feedback-uri foarte bune.
Sper sa ma cititi mai des de acum inainte, eu cel putin asa mi-am propus 🙂

Seara faina,
Gabi

Lasă un răspuns

