SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

O familie fericita

8 comentarii

Doamna Levănțică și Domnul Levănțel 🙂

Sapun natural cu lavanda

Sapun natural cu lavanda


Sapun natural cu lavanda

Sapun natural cu lavanda


Am tinut sa va arat si voua cat de frumosi sunt 🙂

8 gânduri despre „O familie fericita

  1. Foarte frumosi,dar cred ca si buni…..aceasta „familie fericita” 🙂
    Felicitari si mult succes!

  2. de frumosi nici nu ne indoim ca nu ar fi ca doar se vede …….. dar sunt foarte delicati , fini …tot ce vrei ….iar culoarea , ti-am zis de vis 🙂

  3. Ador ambalajele tale!

  4. Si eu Natalia, imi plac mai mult albe decat colorate 🙂

  5. Multumesc, multumesc Amalia, stii bine ca si mie imi plac foarte mult ale tale 🙂

  6. Multumesc Lucica, asa sa fie 🙂

  7. I love your soap stamp!

  8. Thank you Silvia 🙂

Lasă un răspuns

