SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Sapun cu sare II

9 comentarii

Sapun cu sare
M-am incumetat sa fac din nou un sapun cu sare. Prima oara a fost un dezastru total pentru ca l-am lasat prea mult la izolat si nu l-am mai putut taia. De data asta am schimbat atat reteta cat si tehnica, adica nu l-am mai lasat asa mult la izolat si apa am inlocuit-o partial cu lapte de capra si am scazut si cantitatae de ulei de cocos la 50%. Pot sa zic ca este foarte fin si cremos pentru un sapun cu sare 🙂
Sapun cu sare
Dar, pentru ca trebuia sa existe si un dar, nu sunt nici acum pe deplin multumita deoarece inca nu i-am gasit secretul in ceea ce priveste momentul potrivit pentru taiat. Cand l-am taiat deasupra era moale iar la mijloc era un pic sfaramicios si se crapa 😦
Voi dupa cat timp taiati un sapun cu sare?

9 gânduri despre „Sapun cu sare II

  1. arata super 🙂 n-am folosit niciodata sapun cu sare 😀
    PUPICI :-*

  2. Nu am facut ,dar mi-am propus sa il torn cand am sa fac ,in forme de silicon,ca sa nu am probleme.

  3. Multumesc Lucica, pupici si tie 🙂

  4. Buna treaba Valeria cu formele de silicon, uite la asta nu m-am gandit 🙂

  5. Suna foarte tentant. Inca un sapun la care sa visez! 🙂

  6. Hi, hi, hi, mai ai un pic de visat Iuliana, vreo 4 saptamani pana se usca 🙂

  7. Nu-i nimic, am materie primă până atunci 😉

  8. foarte frumos. delicios chiar 🙂

Lasă un răspuns

