SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Holly Swirl

6 comentarii

sapun natural

sapun natural


M-am tot uitat zilele trecute pe site-urile din afara la tehnica de swirl in swirl care se numeste Holly Swirl dupa numele celei care a inventat aceasta tehnica, si m-am hotarat sa fac si eu un sapun asa. In sine nu e greu dar trebuie sa te misti foarte repede cu pasta de sapun, altfel se intareste si nu ai facut nimic.
sapun natural

sapun natural


Eu sunt foarte multumita de cum a iesit, am inspectat si mirosit fiecare bucata in parte si tot nu ma mai satur de el. De altfel asa fac in fiecare seara inspectez, cercetez si miros toate sapunurile pe care le am la uscat, boala grea nu 😉
sapun natural

sapun natural


Cum vi se par ochii de pisica din ultima poza?

6 gânduri despre „Holly Swirl

  1. Tare dragutel! Felicitari!
    Da, si pisicuta 🙂

  2. Multumesc Natalia, pisica m-a surprins si pe mine 🙂

  3. Amalia cand am taiat sapunul mi-am dat seama ca tu stiai de mult tehnica asta. Mereu ma intrebam cum faci lacrimile alea in sapunurile tale 🙂

  4. Sunt f dragute, Gabi. Ce contin si a ce miros? Nu de alta, dar mai am doar un sapun si mi se termina stocul si ma gandesc ce sa mai iau 🙂

  5. Multumesc Oana, Sapunul contine unt de shea, unt de cacao, uleiuri de masline, ricin, cocos, floarea soarelui, palmier, carbune medicinal, oxid de zinc, argila rosie si miroase foarte foarte bine pentru ca i-am pus ulei esential de roinita si parfumant cosmetic. Ti-l recomand cu drag 🙂

Lasă un răspuns

