SOAP BAZAR

Sapunuri naturale si produse cosmetice naturale

Ploaie Albastra

9 comentarii

Ploaie Albastra

Ploaie Albastra


Este si un cantec cu numele „Ploaie Albastra” pe care il ascult chiar acum in timp ce scriu aceste randuri 🙂 Cand am facut sapunul si m-am gandit la nume nu am stiut ca este si o melodie cu aceasta denumire dar dupa acea imi tot venea in minte Ploaie Albastra, Ploaie Albastra si l-am gasit pe youtube, il puteti asculta si voi aici.
Acelasi lucru pe care il transmite melodia l-am simtit si eu cand am facut sapunul si pe care vreau sa vi-l transmit si voua, multa linisteee si paceee ……
Ploaie Albastra

Ploaie Albastra


Initial am vrut sa-i zic Blue Rain dar parca ii lipsea ceva si oricum de ceva timp mi-am propus sa gasesc nume cat mai romanesti sapunurilor mele 🙂
Voua cum vi se pare, isi merita numele?

9 gânduri despre „Ploaie Albastra

  1. Vai, cat de frumos arata! E foarte frumos albastrul marmorat pe care l-ai obtinut. Ascult acum melodia si da, i se potriveste de minune numele romanesc de „Ploaie albastra” 🙂 Felicitari, Gabi!

  2. Multumesc Iuliana, imi este asa drag de el 🙂

  3. Alea zici că-s bombonele Cip, ca pe vremuri. Nu vrei să faci și niște săpunuri comestibile, te rog? M-am săturat să le sorb doar din priviri. 🙂

  4. Sincer de multe ori si eu imi doresc sa fie comestibile. Partea buna este ca bilutele alea de care zici tu sunt comestibile partea proasta este ca nu au nici un gust 🙂

  5. Nici săpunul nu are niciun gust? 🙂

  6. Poti sa incerci ca eu n-am incercat 🙂

  7. Ok, dă-mi o înghițitură. Da’ să fie rece și cu un pahar de vin alături, da? Să vezi clăbuci ce face vinul ăla. 🙂

  8. O sa fac un sapun cu vin si atunci ai 2 in 1 🙂

Lasă un răspuns

